What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mildoe

    Jouw jeugdsentiment

    same here! :) C64 rocks!
  2. Mildoe

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Fijn om te horen dat het allemaal gelukt is Vincent! :) Welkom op nozomi!
  3. Mildoe

    Nieuw met Arcade in eigen huis?

    monitor upgrade? Betekend dat ik dan eignelijk een andere monitor erin moet zetten?
  4. Mildoe

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    2 vierkante graag...en het liefst matchend met de cab....dus groen volgens mij :D Als de prijs ok is...
  5. Mildoe

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Put me on the list! Ik koop gewoon die cabinet en dan zie ik het dan wel hoe het allemaal moet! :D Maar jullie moeten me straks wel een hoop shit gaan uitleggen....vanaf wanneer is het flappen neerlappen? En hoe zit het als ik het thuis wil laten bezorgen? Woon centrum R'dam....
  6. Mildoe

    Nieuw met Arcade in eigen huis?

    oh nee, dat vind ik echt lelijk. Ik heb liever dan zeg maar per game iets...hoeveel kosten die oude games dan? Say Double Dragon?
  7. Mildoe

    Nieuw met Arcade in eigen huis?

    wat is zo een gamebox dan? Sorry, ben behoorlijk nieuw met cabinets en dat soort stuff....wil het er liefst fighters op spelen of old skool arcade games.....
  8. Mildoe

    Nieuw met Arcade in eigen huis?

    wat is het prijsplaatje dan voor een eventuele moederbord en game?
  9. Mildoe

    Nieuw met Arcade in eigen huis?

    dus basicly koop ik dan eigenlijk alleen de behuizing met monitor, boxen en een aansluiting voor moederbord/games?
  10. Mildoe

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    ik zie dat er al zes buttons op zitten....betekent dat er al een kick harness inzit?
  11. Mildoe

    Nieuw met Arcade in eigen huis?

    Maar als ik dus die cabinet koop via die nieuwe inkoopactie, dan zit daar nog geen moederbord bij? Dan zou ik nog moeten kiezen wat ik erin zou willen steken?
  12. Mildoe

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    hoe zit dat als ik games wil gaan halen?
  13. Mildoe

    Nieuwe banner?

    done!
  14. Mildoe

    Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

    doen ze daar ook aan lindhbergs?
  15. Mildoe

    Nieuwe Metroid 2D?

    vreemd genoeg heb ik de 2d metroids veel leuker gevonden dan de 3d versies...niet dat de 3d versies slecht waren...maar 2d gaf voor mij echt veel meer sfeer.
  16. Mildoe

    Devil May Cry 4

    dat bij elke slag etc....is dat voor of nadat je die max act heb gekocht?
  17. Mildoe

    Devil May Cry 4

    heb nu twee gamedagen achter de rug met deze game....ppfff, wat is het weer tof...pure hack 'n slash fun :D Wel weer moeilijk (Speel nu op Devil Hunter), zoals verwacht van Capcom, maar zeker niet onspeelbaar. Zit nu ongeveer op de helft en moet nog bij het stuk komen dat ik met Dante overga...
  18. Mildoe

    Help! Ik zoek een ps2-->ps3 converter voor mijn Tatacon

    misschien krijg je ze nog wel werkend voordat de animecon begint. Kan je ze in de gameroom zetten :)
  19. Mildoe

    Metroid Prime Samus - Varia Suit Statue

    Hulde! Die is echt f*cking tof man...
  20. Mildoe

    Street Fighter IV

    Iemand al die nieuwe pics gezien van Honda, Chun Li, Guile, Zangief en Dhalsim? Ziet er toch wel tof uit hoor.
Back
Top