What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    3DS gekraakt?

    En zijn er al ervaringen mee? Ik zie trouwens dat de sky3ds op internet voor 90 euro wordt aangeboden.
  2. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    En dkjr is nu +4 geworden Een andere maat wil ook mee. Wat is de uiterlijke aanmelddatum?
  3. D

    STNGC (98,7% klaar!)

    Goed werk man!
  4. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    En ik heb nu een dkjr+3 !
  5. D

    Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!

    Gelukkig nieuw jaar!
  6. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Een collega heb ik nu ook mee kunnen krijgen, het is dus dkjr +2 nu!
  7. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    En ik neem een +1 mee!
  8. D

    Akuma's Gameroom

    Very nice!
  9. D

    closed

    Nice stick. Maar bij XL stick moest ik aan deze giant tetris joystick denken
  10. D

    Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!

    Ff uitbuiken, hoop dat jullie een fijne kerst hebben gehad!
  11. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Ik meld me aan! Ik kijk nog even of ik meer game-introducees meeneem naar het fantastische NGC.
  12. D

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Kicken :) even kijken of mijn introduces mee willen
  13. D

    THE ULTIMATE DREAMCAST VGA BOX !!!

    Cool dat ze nog dreamcast accesoires maken!
  14. D

    Starwars battlepod. (tip voor future ngc)

    Dat Gundam pod ding had ik gespeeld in Hong Kong, heel gaaf apparaat, maar de experience zelf, vond ik wel tegenvallen. Je hebt speciale controls, en het scherm is een halve bol met een projector, that's it.
  15. D

    NGC EVENT V: VOTE NOW!

    Ik heb gestemd voor free play, maar het is ontzettend afhankelijk van welk (type) spel er voor het toernooi gekozen wordt, als ik het niet ken dan wordt het niet echt een spannende wedstrijd...
  16. D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Prachtig filmpje :D
  17. D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Organisatoren bedankt! Het was super geregeld en Hassans burgers zijn inderdaad legendarisch :) De 8 Daytona's waren geweldig, zo lang ze het deden :o Ongelooflijk dat er zo veel mooie kasten op een plek in Nederland kunnen staan.
  18. D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Spannennnnnd
  19. D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    +1 Goed idee :)
  20. D

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    De fallout zien we later wel ;)
Back
Top