What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Akuma2000

    PS360+ PCB

    Heeft iemand nog deze bordjes nodig? Ik heb er nog een paar over door projectjes die voorlopig in de ijskast gaan.
  2. Akuma2000

    Buy Sell Trade naar facebook

    Arcade hobby is toch meer iets voor de oude garde, wellicht wel 90% die facebook hebben, maar hoeveel % ervan actief is op facebook is denk ik een stuk minder. Ik zit ook op enkele (verkoop)groepen op facebook en vind het niet zo fijn werken. Bij mij laadt het trager en het terug vinden van info...
  3. Akuma2000

    Feedback

    +1 Machello, duidelijke communicatie en snelle betaling!
  4. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    En eentje voor flipper liefhebbers :)
  5. Akuma2000

    Soweeeeee! machello is jarig!

    2x Gefeliciteeerd!!!
  6. Akuma2000

    Capcom vs SNK 2

    Al jaren niet meer gespeeld, maar heb nu wel zin om het weer eens te spelen, volgens mij heb ik die tussen mijn hyperspin spellen staan op mijn vewlix, binnenkort ff checken :) En ook van de pr0n xD
  7. Akuma2000

    Capcom vs SNK 2

    Dit spel is echt vet! Voor het eerst gespeeld bij way back bij Chris in Arnhem op de dreamcast weet ik me nog goed te herinneren. Daarna gekocht voor de eerste XBOX :)
  8. Akuma2000

    Jahoor Ja! Jinxz is jarig!

    Gefeliciteerd!!!
  9. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    En deze twee klassiekers mogen natuurlijk niet ontbreken: Atari (30cm x 30cm) Commodore (30cm x 30cm)
  10. Akuma2000

    Feedback

    +1 Dr Doggystyle voor snelle betaling en afhandeling, thanks!
  11. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Eentje voor Dr Doggystyle: :D
  12. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Dat klopt, het moet dan alleen nog erin kunnen en de logo stukjes zijn best dun en fragiel, die wil je niet erin forceren dan breekt het. Thanks :) €25 geplakt. €15 euro als je zelf gaat plakken :)
  13. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Ja dat is mogelijk :) Er wordt ongeveer 0.25mm weggesmolten door de laser. Je zal dus een klein blijven zien, maar is minimaal en zal niet veel opvallen.
  14. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Dank je wel! Dank je wel, en wat ik nu heb gemaakt zijn voorbeeld formaten, als je kleiner of groter wilt is dat ook te kiezen haha. Dank je wel! Als ik het groot genoeg snij, dan kan je er een sticker/decal o.i.d. op plakken. Op printen is lastig, dan heb je zo'n professionele UV printer...
  15. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Ik ben weer even bezig geweest :) Sega 30cm x 10cm: SNK 30cm x 8cm: Capcom 30cm x 5.6cm Cave 30cm x 30cm :D
  16. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Cave gaat op de to-do list :)
  17. Akuma2000

    [Gezocht] PCB houder

    Zou je daar niet zo'n schilderij klemmer voor gebruiken? Die mensen gebruiken als ze 'kunst' gaan schilderen. (waarmee je het canvas/doek ding zeg maar tussen klemt)
  18. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Thanks! Vanavond weer aan het knutselen geweest :) Ik graveer lichtjes de contouren in op de backplate: Vervolgens kan je dan de logo's en letters goed uitgelijnd erop plakken: Ook die voor Konami gemaakt: (bovenstaande zijn 30x30cm, €35,) :)
  19. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Thanks! Als je de logo's wilt delen, ontvang ik ze graag :)
Back
Top