What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Akuma2000

    [Group Buy] CPS3 Plexicase

    :D Zodra ik de final versie ga snijden, laat ik het je weten. Dan mag je op de jouwe zelf bepalen wat voor logo en welke grootte je wilt ;)
  2. Akuma2000

    [Group Buy] CPS3 Plexicase

    Ohja en logo moet natuurlijk CPS III zijn :) *edit* ik keek scheel, logo is al CPSIII, dacht dat het de CPSII logo was.
  3. Akuma2000

    [Group Buy] CPS3 Plexicase

    Vanavond prototype 1.0 gemaakt: :) Moet nog aantal dingetjes getweaked worden: - Inham voor cartridge moet iets meer uitgesneden worden naar links - Inham voor cartridge moet iets meer uitgesneden worden naar achteren (of lagere afstandsbussen gebruiken, kortere zijn onderweg) - Mooiere...
  4. Akuma2000

    Eindelijk m'n eigen hok!

    Omg, dit soort shit is zo herkenbaar, het lijkt wel een vloek op mensen die uit Cuijk komen ofzo, komt altijd wel goed, maar met veel rompslomp :S
  5. Akuma2000

    [Group Buy] CPS3 Plexicase

    Done :) Heb jij ook het SCSI2SD bordje? Ik heb daarvan ook de afmetingen nodig (de afstanden tussen de schroefgaten), dan kan de schroefgaten daarvoor ook gelijk uitgesneden worden.
  6. Akuma2000

    [Group Buy] CPS3 Plexicase

    Dat is goed. Opsturen zou het beste zijn, dan kan ik gelijk uitvogelen welke schroeven, lengte etc. en stuur ik het naar je terug inclusief de case voor alleen de verzendkosten ;)
  7. Akuma2000

    [Group Buy] CPS3 Plexicase

    Als ik het goed begrijp, zijn het twee plexiplaten, afstandssteunen en schroeven? Zoiets kan ik ook met mijn laser uitsnijden, ik heb dan alleen de afmetingen nodig. Met 6mm dikke plexi (of zelfs 8mm voor extra stevigheid), schroefjes en tijd moet het bij mij tussen 50-60 euro kosten. Bij...
  8. Akuma2000

    Daytona USA 3

    OMG...... :D :D :D
  9. Akuma2000

    Eindelijk m'n eigen hok!

    Gaaf!!! Gefeliciteerd!!!
  10. Akuma2000

    Arcade locaties

    Gisteren was de opening van Gamestate in Rotterdam de Kuip: https://www.facebook.com/gamestate.nl/ Nooit over gehoord, maar wel in de buurt, binnenkort even kijken :)
  11. Akuma2000

    Abc123, dertiggggggg!!

    Gefeliciteerd!!!
  12. Akuma2000

    Cthulhu's game room (by night).

    Mooie game room!!!
  13. Akuma2000

    Naomi Universal restauratie project - Monsutāte

    Super cool! :)
  14. Akuma2000

    Street Fighter V

    Goed om te horen dat het zo bij jou ook werkt :D
  15. Akuma2000

    Street Fighter V

    Heb je al geprobeerd om de PS360+ op een USB 1.1 of USB2.0 hub aan te sluiten? Mijn mobo doet ook raar als ik de PS360+ direct op de mobo aansluit. Maar met een USB hubje ertussen doet ie het wel goed :)
  16. Akuma2000

    Street Fighter V

    Ik heb de VS optie in de menu, dus zoals elke street fighter tegen elkaar spelen achter dezelfde scherm. SFV ondersteunt volgens mij maar 1 toetsenbord. Het ondersteunt wel meerdere XBOX controllers, ik heb gelukkig 2x een PS360+ PCB voor de sticks+knoppen in mijn Vewlix en SFV ziet dus 2 XBOX...
  17. Akuma2000

    Jahoor Ja! Sombetzki is jarig!

    Gefeliciteerd!
  18. Akuma2000

    Game Room bordjes/logo's/decoratie :)

    Custom bordjes / borden (zijn aardig groot met 75x50cm):
Back
Top