What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Geen probleem, neem maar mee!
  2. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    What about it? Mensen zoals altijd even de volgende regels en zaken om niet te vergeten: - De deur gaat echt pas om 14:00 uur open, geen minuut eerder. - Vergeet niet (zo gepast mogelijk) 20 euro mee te nemen voor entree, drinken en burgert (en extra cash voor evt. extra burgert). - Als je een...
  3. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Maar waarom heet het event nou eigenlijk Overkill..?
  4. Ken

    current line up in de garage

    He-le-maaaaaal niks mis mee deze garage. Die Star Wars Trilogy moet er gewoon een keer komen in het NGC. Awesome stuff.
  5. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Beatmaster-P's speech gaat dan ook morgen als volgt:
  6. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Nog 25 uur en 4 minuten voor de deuren van het NGC open gaan voor Overkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill!!
  7. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Zo de boodschappen zijn ook weer in huis, laat a.s. zaterdag maar komen! Vergeet aub geen cash mee te nemen voor entree!
  8. Ken

    Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

    Kom a.s. zaterdag bij het event even langs en praat met Jinxz en Has, er staat hier genoeg om uiteindelijk aan je wensen te voldoen. Twee vliegen in een klap!
  9. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Meeste members hebben inmiddels zo'n shirt volgens mij!
  10. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Het is verplicht een Nozomi t-shirt aan te doen met naam op de schouder, verkrijgbaar bij ons aller Jinxz.
  11. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    De inschrijving voor dit event sloot vannacht om 0:00 uur.
  12. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Het volgende event is begin januari, wanneer we onze jaarlijks terugkerende nieuwjaars event/borrel houden.
  13. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Voor alle mensen die nog nooit in het NGC zijn geweest, vergeet niet tijdig het adres via PM bij mij op te vragen. Nog 2 dagen dan is het al zover, wtf!!
  14. Ken

    ZeMMiK Gefeliciteerd

    Congrats!
  15. Ken

    19" CRT VGA Open frame monitoren nieuw in doos.

    Graag even foto's erbij plaatsen volgens de forum richtlijnen.
  16. Ken

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    Het waren twee ge-wel-di-ge posts. Tot nooit meer ziens.
  17. Ken

    Gefeliciteerd Ken!

    Thanks guys!!
  18. Ken

    Gefeliciteerd Sombetzki!

    Congrats!
  19. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Mooi, we staan inmiddels alweer op 40 members die aanwezig zullen zijn. Gisteren een eerste full force test run gedaan van 'de Overkill' en de beste manier om dat te omschrijven is...
  20. Ken

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Tafels reserveren doen we niet aan, maar feel free om je rommel mee te nemen. Hou er wel een beetje rekening mee dat het geen retrobeurs is en de ruimte beperkt is. In buy & sell is een topic geopend om te melden wat je allemaal wilt meenemen.
Back
Top