What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ruderudie

    Retro Games never Die :P

    Laatste weken zit Fatal fury special weer in mijn 4 slotter, beetje terug in de tijd nu, wat een vette game ook eigenlijk als je er wat tijd in stopt. Daarnaast beetje te Final fighten op de astro, laatste keer dat ik op een console heb gespeeld is toch al zeker een maand of 3 geleden helaas...
  2. ruderudie

    Stolen images in gaming

    Ik vond deze link op een ander forum, maar te leuk om niet hier te delen :). http://www.hardcoregaming101.net/tracing/tracing.htm
  3. ruderudie

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Vet! Erik, weet jij of die VIP list ook toegankelijk is voor nozomi members die geen cabs meenemen :)?
  4. ruderudie

    RKLOK Work in Progress

    Die mvs u4 blijft toch wel heel erg vet...
  5. ruderudie

    Leuke gameroom in de VS

    Hahahahhaahaha, mooi mooi
  6. ruderudie

    Leuke gameroom in de VS

    Yearly real estate tax $120k, wel aardig overdadige huisje :)! Leuk huis om een keer te huren voor een week met een groep vrienden in elk geval, leuk scarface halletje ook :)
  7. ruderudie

    Aluminium NES

    Ja wel echt voor de liefhebbers, moet het denk ik ook niet helemaal vergelijken met een originele nes hoor guys, meer een soort artistieke impressie cq steroid editie van. Anyhoe, ding is gewoon te foeking duur om ooit te rechtvaardigen dus kopen doen we hem toch niet. Wil nog wel steeds die...
  8. ruderudie

    Aluminium NES

    Ja alle stemmen gelden, kan me wel voorstellen dat je het ding te sleek vindt zeg maar.
  9. ruderudie

    wanted; virtua tennis 2 rom naomi

    Ok lass mal wissen!
  10. ruderudie

    wanted; virtua tennis 2 rom naomi

    Nee die is op iedere straathoek te koop. 2 is echt onvindbaar, zeker in rom versie
  11. ruderudie

    wanted; virtua tennis 2 rom naomi

    Wie heeft een flauw idee waar je in godsnaam nog aan een vt2 rom kunt komen?
  12. ruderudie

    Aluminium NES

    Ja voor zo'n nicheproduct liep het wel echt goed, zeker voordat die omega een beetje begon te verkopen. Het is allemaal geen massaproductie he dus je werkt gewoon op bestelling, dikke voorraden aanleggen is niet te doen
  13. ruderudie

    Aluminium NES

    Kunt beter de site van AI checken. Schitterend ding, wel te duur idd. Voor mij althans, want bijvoorbeeld die cmvs'en van AI lopen echt als een tierelier en zijn ook insane duur. Maar wilikookhebbuh.
  14. ruderudie

    Aluminium NES

    Wat vinden jullie van de nieuwe creatie van Analogue Interactive?
  15. ruderudie

    gefeliciteerd Flay!

    Van harte Wim!
  16. ruderudie

    Arcade babes

    Die achterste zou een travestiet kunnen zijn iig, voorste komt mij ook bekend voor. Wicked of Ben dover denk ik ;)
  17. ruderudie

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Waar haal je die Papst fans?
  18. ruderudie

    Atari ET begraafplaats.

    Awesome
  19. ruderudie

    Atari ET begraafplaats.

    Zo te zien liggen er ook nog een hoop andere games tussen:
  20. ruderudie

    Gezocht: Neo Geo 4 slot / YEN's / Slotje / Neo Drift Out

    Told you, alleen aan beginnen als je al echt het gevoel hebt dat je koning sf bent!
Back
Top