What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik ben dit dus niet ! Het is slechts een naamgenoot. Ik ben hier dus NIET (ik herhaal NIET !!) verantwoordelijk voor :evil: http://link.marktplaats.nl/768230666
  2. Mart

    FS: Sega Aero City ! (Sold)

    ff de allereerste zin van deze topic lezen :mrgreen: :mrgreen:
  3. Mart

    FS: Sega Aero City ! (Sold)

    Daar komt inderdaad iets heel erg moois voor terug :D
  4. Mart

    Eten topic

    +100 Tonijn sashimi !
  5. Mart

    Astro City Sound probleem

    Klinkt een beetje als het jargon van de 2de hands autoverkoper: "Niks aan de hand hoor mevrouwtje, kunt u gewoon mee door blijven rijden."
  6. Mart

    Feedback

    +veel voor Lorre001. Super goed verpakt en snel verzonden. Thanks voor de Raiden 2 :D
  7. Mart

    Open dagen Game Castle in Gilze-Rijen! 14 en 15 februari

    Daar ben ik bij natuurlijk 8)
  8. Mart

    Grappige video's topic

    ehm,.....dus,.... http://www.upcoming.nl/ditisdesteven/4773/11-ideeen-om-het-nederlandse-televisie-aanbod-op-te-leuken?internal_referrer=latest
  9. Mart

    Gez: Sega Saturn 4MB RAM cartridge

    En deze ? http://www.foregames.nl/r_accessoire.php?id=20
  10. Mart

    Gez: Sega Saturn 4MB RAM cartridge

    Verre van origineel, maar voldoet deze misschien ? Zit in NL. http://www.ebay.nl/itm/SEGA-Saturn-4MB-Memory-card-Auto-Plus-1M-4M-RAM-Card-NIEUW-NEW-/360714279944
  11. Mart

    Grappige video's topic

    Hahahaha ! "oh, we got xbox sign out on our team, holy fuck !"
  12. Mart

    TK: TAITO EGRET II Candy Cab

    Geloof me, dat systeem is overgewaardeerd. Ik was ook angstig om mijn scherm te draaien. Maar ik doe het nu gewoon met een simpel truukje in mijn eentje.
  13. Mart

    TK: TAITO EGRET II Candy Cab

    Dit is een schitterende Egret. Echt als nieuw. Beatmaster had de twee mooiste van NL. En die andere heb ik nu 8) haha. Ben benieuwd welke gelukkige deze thuis neer gaat zetten.
  14. Mart

    Gelukkig 2014 en de beste wensen!

    De beste wensen Nozoms 8)
  15. Mart

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hahaha ! :mrgreen:
  16. Mart

    Aankondiging nieuwe XBOX - Vanavond (21 mei) om 19:00

    Wat een vreemde keuze. Want verder hebben ze die kasten zeer gedetaileerd nagemaakt. Sterker nog, ik heb gisteren de hele avond Theatre of Magic gespeeld op de PS4 terwijl de echte kast bij mij in dezelfde huiskamer staat, haha !
  17. Mart

    Aankondiging nieuwe XBOX - Vanavond (21 mei) om 19:00

    De natuurgetrouwe weergave van die kasten is wel f#cking indrukwekkend zeg. Heb em gisteren binnengehaald.
  18. Mart

    Sphere gefeliciteerd !!

    HAHAHAHA :mrgreen:
  19. Mart

    Sphere gefeliciteerd !!

    Van Harte stadsgenoot :D
Back
Top