What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Sp33dFr34k

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Mooi exemplaar, zeker met dat zgan CP! :D
  2. Sp33dFr34k

    Defect MVS 1 slot

    Te koop, een defecte 1 slot. Het probleem is het rammetje op de foto, deze is gaan lekken. Ik heb hem geprobeerd te desolderen, maar dit is me niet gelukt, op zijn zachtst gezegd. Er zijn ook wat traces verkloot door yours truly, maar als je weet wat je doet (dus niet zoals ik) wel te fixen. Dit...
  3. Sp33dFr34k

    gezocht mvs uni bios 4

    Ik denk ie het daarom vraagt, vanaf nu zijn ze idd zo te downloaden vanaf de website. Niet alleen de op een-na-laatste versie meer dus. Als je iemand nodig hebt om hem voor je te branden, stuur me maar een PM.
  4. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ik begrijp er niet veel van, heb mijn Pi's van verschillende leveranciers (reichelt en amazon- de officiële geen 3rd party) en daarvan werken beide 3B+ versies niet. Naja, het zal wel. De GUI van de software is inderdaad wel een stuk fijner dan alles wat ik tot nu toe geprobeerd heb.
  5. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Doet ie iets op jouw 3B+? Bij mij doet ie er niets op, 2 nieuwe besteld en krijg er geen beeld mee. 3B's doen het prima. Dat van die heatsink is wel dom ja. Maarja als je alleen ff speelt valt het wel mee qua warmte. Ik heb heatsinkjes in overvloed dus heb er wel een op gedaan.
  6. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ik gebruik ook de Pi3b, de b+ krijg ik met geen mogelijkheid werkend met de rgb-pi. Ik vind de interface van rgb-pi wel top, maar het is gewoon imo geen product wat af is. Teveel issues mee nog. Laat het zeker maar eens weten wat je er dalijk van vindt :)
  7. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ik zal eens een video maken als ik weer thuis ben, ik had het eerst maar bij een paar games maar nu lijken alle games het te doen. Ook zoiets vaags... misschien moet ik eens met de holds spelen. Hoe zet je de Pi zelf op 0?
  8. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ik heb een nieuwe rgb-pi gekregen, alle buttons werken nu. Wel heb ik grafische issues op mijn MS9... het zijn meer glitches, niet zozeer gerelateerd aan sync issues lijkt het. Gebruik jij de standaard image van de website Asure, of heb je custom timings gebruikt? Inmiddels heb ik een nieuwe...
  9. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Jammer dat je ook issues hebt, dat is wel heel iets anders als wat ik had. Doen je buttons het wel allemaal? Zie dat je inmiddels contact heb via discord, hoop dat ie kan helpen. Mijne is inmiddels retour en wacht op een nieuwe.
  10. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ik heb inmiddels een retour aangemeld, ze gaan hem vervangen. Beeldkwaliteit is verbeterd met een setting, maar de knoppen werken nog steeds niet.
  11. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ik heb de rgb-pi al binnen, maar heb verschillende problemen: beeldkwaliteit is slecht en niet alle knoppen werken. Denk dat ik een defecte unit heb, maar de support is niet bepaald super... To be continued..
  12. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Aaahhh oke, ik gebruik de 3.5mm uit dus dan zal het wel anders zijn wellicht? Ben benieuwd hoe je arpicad gaat bevallen. Ik heb zelf de suggestie van Asure opgevolgd uit nieuwsgierigheid, de GUI ziet er erg goed uit dus ben heel benieuwd.
  13. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ook ik heb veel lopen klooien met rPi setups die ik bij jou mis, Lakka. Die draait best goed moet ik zeggen. Gebruik daar een super resolution voor zodat meerdere resoluties precieze integer multiplies zijn. Die audio brom had ik ook, maar heb ik eruit gekregen met een setting in de config, weet...
  14. Sp33dFr34k

    ARpiCADE

    Ziet er wel echt goed uit ja, misschien ook maar eens proberen. Zeer gelikte custom gui moet ik zeggen. Zou helemaal tof zijn als ze ook de rPi4 zouden ondersteunen.
  15. Sp33dFr34k

    New Astro City Marquee

    Laatste kans, ik heb er nog maar 1 over :)
  16. Sp33dFr34k

    Gamecube JAP Orange / GCDual HDMI / Boxed GB Player / WASP

    Ik was ook al verbaasd dat het zo lang duurde, wss slechte timing met de feestdagen :)
  17. Sp33dFr34k

    [GEZOCHT] Sega System 16B spel

    Nice, dat is een royaal kerstcadeau :O
Back
Top