What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. retrocab

    Tron based arcadekast(je)

    ja de skills zijn er ben ook benieuwd
  2. retrocab

    FS: SONY PLAYSTATION SCPH 1001 CONSOLE boxed US NTSC

    nee idd dat denk ik ook niet leg iok wat extra bij en heb ik een ps4 voor onder de kerstboom
  3. retrocab

    Neotec 2701 vraag

    cool man waar er een is....... volgen er meer
  4. retrocab

    Tron based arcadekast(je)

    ziet er cool uit ,mooi vakwerk
  5. retrocab

    Neotec 2701 vraag

    welkom ja dat kan idd vanalles zijn ,maar als de prijs goed is komt dat wel in orde succes
  6. retrocab

    Gbs 8200 cga to vga converter hulp gezocht.

    ha ha ja hoor dat komt helemaal goed hoor 12 en 5 volt enzo sowieso niet gevaarlijk alleen 220 en monitor hoogspanning ff opletten voor je het weet haal je alles uit elkaar
  7. retrocab

    Advies mbt Audio versterker arcade cab

    ja ik zou ook gaan voor optie 3 sterker als ik iets met pc maak beste optie succes
  8. retrocab

    oude woody

    ff nieuwe fotos [/url][/img] [/url][/img]
  9. retrocab

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    idd die beatmania ,vind ik ook niet zo leuk. ja die kasten in slagharen,zijn echt nie best hoor hebben zwaar leven gehad ,niet met spelen maar gewoon aan staan de hele dag point blanc is wel leuke kast,maar 1000 euro vind ik wel erg veel hoor
  10. retrocab

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    hoi goeie tip heb ze al eens meer voorbij zien komen prijzen zijn wel wat hoog en als nadeel dat ze in slagharen de hele dag aan staan jaar in jaar uit ik war er een jaar of twee geleden ,was aan elke monitor wel wat aan
  11. retrocab

    oude woody

    vandaag meer fotos gr robert
  12. retrocab

    Mijn CMVS projecten - keuzestress

    tjsa je kan er maar een tegelijk spelen ik zou zeggen 1 slot is mooier succes and pics or it never happened :D :D
  13. retrocab

    oude woody

    ha ha ja hoor garage is groot genoeg,en ja hij werkt perfect meer fotos komen er aan
  14. retrocab

    Gezocht Arcade Kast

    hoi wat zoek je??,een dedicated om te restaureren of een universal cab??? en wat is je budget?? je kunt op de diverse fora kijken,en toch marktplaats enzo succes ps ik heb momenteel ook niets
  15. retrocab

    oude woody

    ik weet jullie zijn niet zo van de woodys,maar ik heb er weer een bij uit 1983 ha ha :D :D het is een zaccaria cockpit,met round up 5 erin coole game,outrun meets chase hq gr robert[/url][/img]
  16. retrocab

    Soldeerbout

    ja hoor zit er goed uit ff afknippen en klaar
  17. retrocab

    'Ash vs Evil Dead', sickste serie ooit

    ja echt cool de films zijn al cult fan van het eerste uur ga zo ff kijken
  18. retrocab

    Gezocht: Sega Rally onderdelen

    volgens my liggen ze ook bij gamecastle zal wel eens vragen als ik er ben gr robert
Back
Top