What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito Egret II Mini....

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Jawel weer eentje ..maar deze kan ook het scherm laten draaien!!

Volgend jaar Maart dus je kunt nu al sparen... :geek:
 
Heel vet! Een must have voor mij. Grote Taito fan
Ik ga voor de set met alleen de spinner controller
Maar via Amazon 160euro verzendkosten en dan ook nog weer ~100 import, pff
Effe kijken waar ik die ga bestellen, want die prijzen slaan nergens op.
Dus ik moet nu al mijn gegevens in 9 webshops gaan invoeren om te zien wie de laagste verzendkosten berekent?
 
Ik zat net te kijken, maar met de spinnerjoypad erbij zit je gewoon op 407 euro. Beetje te gek qua prijs
 
407 euro + 100 invoerkosten.
Zit je dus op 500 euro.
Krankzinnig. Ik ben zelf een grote spinner fan, dus het is eigenlijk voor mij wel een must have, maar 500 euro is gewoon insane!
Ga sowieso dit niet zo maar effe pre-orderen. Ik wacht wel op een group buy of afprijzing
 
407 euro + 100 invoerkosten.
Zit je dus op 500 euro.
Krankzinnig. Ik ben zelf een grote spinner fan, dus het is eigenlijk voor mij wel een must have, maar 500 euro is gewoon insane!
Ga sowieso dit niet zo maar effe pre-orderen. Ik wacht wel op een group buy of afprijzing
Uiteindelijk totaal afgezien van de aankoop nadat ik zag op youtube hoeveel lag dit had.
Als ze dit nog een keer doen met fpga ZONDER LAG dan wil ik het zeker!
 
Back
Top