What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by Umdlye

  1. Umdlye

    Grappige plaatjes topic

    Je komt Nozomi op de apartste plekken tegen... :think: https://twitter.com/lotfi_hamid/status/ ... 08640?s=21
  2. Umdlye

    Gefeliciteerd Michelze!

    Gefeliciteerd :D
  3. Umdlye

    Hall of shame

    Die verhoging hoort erbij, zie hier. :P (viewtopic.php?f=7&t=3158) :mrgreen:
  4. Umdlye

    Storm is coming!

    Gefeliciteerd :)
  5. Umdlye

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Zero Escape: 999 OST Zero Escape: Virtue's Last Reward OST http://i5.minus.com/jg6X3g76YaAN9.JPG
  6. Umdlye

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Gruwelijke dag, in positieve zin uiteraard. Complimenten voor de organisatie! Geweldige games, geweldig eten en nog geweldigere mensen. Tot de volgende keer ;) Op de valreep nog een miniatuur Vewlix van Jinxz gekocht, zal morgen hopelijk dat besteltopic kunnen bumpen met het resultaat :D
  7. Umdlye

    Dr Doggystyle (38), paragonbelial (36) Gefeliciteerd.

    nozom nozoom nozomen noozom nozoms nozooms noozoms ;)
  8. Umdlye

    Dr Doggystyle (38), paragonbelial (36) Gefeliciteerd.

    Gefeliciteerd :)
  9. Umdlye

    NGC III - The Versus Event- ik kom en neem mee...

    Ik neem 4 NES-stijl 360 controllers mee (nieuw), hier is een beschrijving. Ook ideaal voor de PC met joy2key :) Ze hebben geen common ground. Is 5 euro per stuk een redelijke prijs? Ik hoor het wel :) 1: Da Dude 2: Psykick 3: Cageman 4: Jinxz
  10. Umdlye

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Ik zal er zijn :)
  11. Umdlye

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Rekende erop van niet, maar ik zal nog wel even kijken :)
  12. Umdlye

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    EDIT: Effe dat plaatje wat kleiner gemaakt, was gepost vanaf m'n telefoon dus had geen idee van de grootte. :P Heb mezelf op wat game soundtracks getrakteerd :) Saya no Uta OST Gradius THE SLOT OST De pachislo soundtrack is voor jou, Cage. PM me je adres maar, ik stuur hem morgen op.
  13. Umdlye

    Chapperdeflap, weer een 20er erbij

    Gefeliciteerd :D
  14. Umdlye

    gefeliciteerd Umdlye!

    Bedankt :) Ben hier al veel te lang niet meer geweest, maar ben jullie zeker niet vergeten ;)
Back
Top