What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by RestlessBas

  1. RestlessBas

    [WTB] power supply voor de Sega Saturn

    mijn broer had ook een sega saturn met een niet werkende psu, hij heeft gewoon zelf 1ne gemaakt uit verschillende onderdelen (vraag mij niet hoe) ik zal eens een foto gaan maken van zijn psu en ik zal het hier eens posten. deze methode ga je zelfs niet op youtube vinden
  2. RestlessBas

    [TK] Tekken Tag Tournament, Asterix, Naomi GD-Roms /Carts

    40€ voor guilty gear en capcom vs snk ?? mvg
  3. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    het installatie is redelijk gemakkelijk gegaan enige waar ik problemen mee heb zijn de controllers ik heb nog nooit gewerkt me hyperspin dus ik ken er echt nix van ma ma die gast ging da me remote pc(teamvieuwer) da goed brengen voor mij ma qwa installatie en hyperspin starten en de games tot...
  4. RestlessBas

    Hyperspin 4TB drive uit usa kopen met meerderen?

    mijn hyperspin van de usa is juist binnen ik ben nu aan het installeren
  5. RestlessBas

    iemand intresse in een fullset atomiswave roms ??

    mijn excuses cage
  6. RestlessBas

    sega lindbergh

    nee nee ik heb wel geduld ik vroeg het mij gewoon af ik von nix terug op het internet dermee ik zag enkel bois roms te downloaden van lindbergh wat da het ook mag zijn bedankt voor al jullie reacties
  7. RestlessBas

    THE ULTIMATE DREAMCAST VGA BOX !!!

    link is onder foto 😉
  8. RestlessBas

    sega lindbergh

    ik heb een beest van een pc hoor it calls himself the Predator 8)
  9. RestlessBas

    sega lindbergh

    heeft iemand enige idee of dat er een emulator voor deze systeem bestaat ik zou graag die rambo spelletje willen spelen
  10. RestlessBas

    THE ULTIMATE DREAMCAST VGA BOX !!!

    ik heb een nieuwe vga box gekocht voor mijne dreamcast is niet echt goedkoop maar wel een vette box met een switch voor scanlines aan te zetten en heb nog een aparte kabel bijgekocht voor op pc te gebruiken echt een hele goede vga box is van turkse afkomst 😉 http://www.beharbros.com/
  11. RestlessBas

    iemand intresse in een fullset atomiswave roms ??

    [Post verwijderd door Cageman]
  12. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    denk wel dat da het beste gaat zijn cage ik heb nog altijd men andere kast met een goeie monitor he ;) die zal dan voor speler 1-2 zijn en diegene met lcd voor speler 3-4
  13. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    is toch scherpte en kleur of nie achter de monitor die heb ik al gedaan
  14. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    waar kan ik zo een nieuwe monitor krijgen vandaag heeft mijn broer de andere monitor van mijn andere kast zonder systeem eens getest op een pc en die geeft wel een heel goed beeld
  15. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    dus als het de tube is zoals jullie zeggen dan word het een lcd scherm van 24" wat denken jullie daarvan ?? of origineel laten of iemand zo een monitor liggen ?? bedankt voor alle uitleg he mannen
Back
Top