What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by Marcosan30

  1. Marcosan30

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Wow dr doggystyle, dat is nog eens een mooie vewlix!!!! Veel gameplezier. Als ik meer ruimte had, zou ik ook voor een diamond gaan (Dan het liefst een oranje)
  2. Marcosan30

    TK: Aero table repro speaker, sexy parodius pcb en egret 2 panel

    alle items zijn gereserveerd onder voorbehoud van betaling :-)
  3. Marcosan30

    TK: Aero table repro speaker, sexy parodius pcb en egret 2 panel

    Inderdaad een leuke game, hoewel ik het vermoeden heb dat de ontwikkelaars 'on crack' waren toen de game werd gemaakt :-)
  4. Marcosan30

    TK: Aero table repro speaker, sexy parodius pcb en egret 2 panel

    Thanks for the heads up, als het goed is werken nu alle pics :-)
  5. Marcosan30

    TK: Aero table repro speaker, sexy parodius pcb en egret 2 panel

    Hallo arcade vrienden, Bij deze aangeboden na grote garage-opruiming: 1. Repro sega Aero table speakerbox; prijs 395 euro exclusief verzending Ooit gekocht bij Ronnie om een project af te maken, niet aan toegekomen. Gereserveerd on voorbehoud van betaling https://imageshack.com/i/pmHV85h4j...
  6. Marcosan30

    Neo Geo MVS Games, Pulstar, Blazing star, STV Multi board

    Alles verkocht, man die Neo geo games gaan als warme broodjes :mrgreen:
  7. Marcosan30

    Neo Geo MVS Games, Pulstar, Blazing star, STV Multi board

    Alles is gereserveerd, onder voorbehoud van betaling
  8. Marcosan30

    Neo Geo MVS Games, Pulstar, Blazing star, STV Multi board

    Alles gereserveerd onder voorbehoud van betaling Te koop meerdere Neo Geo MVS Games, allemaal origineel (aanvullende foto's kunnen gestuurd worden op verzoek). Alle games komen met een neo mini box, behalve fatal fury 3. Verzendkosten worden duidelijk na hoeveelheid games, grootte pakket en...
  9. Marcosan30

    Jinxz bij de 40+ club!!!!!!!!!!!!!

    Yo Chris Cab, Van harte met je 40ste verjaardag. Nog steeds een jonge god :mrgreen:
  10. Marcosan30

    Rklok, alweer 46 jaar voorbij geklokt!

    Nog van harte meneer van der KOLK :mrgreen: :mrgreen:
  11. Marcosan30

    Gefeliciteerd Marcosan30!

    Bedankt heren, jullie felicitaties worden bijzonder gewaardeerd. Fijn dat jullie aandacht hebben voor mijn 27ste verjaardag. :mrgreen: 🤥
  12. Marcosan30

    Egret 2 - SOLD

    Ik wil niet lullig doen, maar je op weg helpen met de pricing van je cab. Het onbreken van het rotatemech (betekent direct dat het originele nanoa ms9 scherm niet aanwezig is). Hier gaan liefhebbers op afhaken. Prijs zou zich in de richting van de 900-950 euro range bevinden (vergelijkbaar met...
  13. Marcosan30

    Gefeliciteerd Beau!

    Van harte Goorst
  14. Marcosan30

    2017 - Gelukkig nieuw jaar!

    Iedereen hier een fijn en gezond 2017 gewenst!!
Back
Top