What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by leon

  1. leon

    Handheld emulatie

    Ikzelf heb een sony psp zowel als de psp go, nintendo dsi, ps vita en 3DS XL(Amerikaanse import versie), ik gebruik de 3DS de afgelopen tijd het meest vanwege de Sega 3D Classics, Space Harrier, Galaxy force II en Power Drift,Afterburner II speel ik helemaal kapot daarop, dat zijn nagenoeg...
  2. leon

    Mooi (x2)

    Sprakeloos!!!
  3. leon

    Retro Games never Die :P

    Ligt eraan, soms ben ik uren bezig met 1 retro game omdat ik dan mijn persoonlijke beste score wil verbeteren :lol: , en andere keren speel ik 2-3 retro games tijdens een speel sessie.
  4. leon

    Retro Games never Die :P

    Ben bezig met Image fight op de Saturn wat een geweldige game en uitdagend!
  5. leon

    B&O mx4000

    Ik heb ook een B&O mx4000, prachtige beeld en geluid, is zeker de moeite waard! Ik zou zeggen tussen €25 - €100 vind ik zelf geen slechte bod.
Back
Top