What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by evildoberman

  1. evildoberman

    Gezocht: Framemeister, OSSC of een andere converter voor retro consoles op HD tv's

    heb je misschien een linkje van het specifieke model ?
  2. evildoberman

    Gezocht: Framemeister, OSSC of een andere converter voor retro consoles op HD tv's

    Heeft deze geen last van input lag dan zoals de meeste converters?
  3. evildoberman

    Feedback

    +1 voor ratson goeie dude ,vriendelijk , prima afhandeling
  4. evildoberman

    Feedback

    +1 voor PascalP prima gozer, prima afhandeling
  5. evildoberman

    gezocht mvs uni bios 4

    Inderdaad dit bedoelde ik .
  6. evildoberman

    gezocht mvs uni bios 4

    Nevermind is al geregeld door een lid ,top thanks gasten :D
  7. evildoberman

    gezocht mvs uni bios 4

    hoi ,is er iemand die een uni bios 4 voor me kan maken voor mijn mvs bordje ? uiteraard tegen betaling :)
  8. evildoberman

    Gezocht 1 player control panel voor astro city

    Ah ok nu zie ik wat je bedoeld ,ja das niet echt wat ik bedoel ,evengoed bedankt dat je even de moeite neemt om te reageren :)
  9. evildoberman

    Gezocht 1 player control panel voor astro city

    heb je daar misschien een foto van ?
  10. evildoberman

    Gezocht 1 player control panel voor astro city

    Hoi zoals de titel zegt zoek ik een 1 speler control panel voor mijn astro city 2 kast .Ik wil er graag een verticale shooter van maken . Mischien iemand die er nog een heeft liggen eventueel . repro mag ook gerust :), of alleen de steel plaat (roest ook niet echt een probleem )
  11. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    Amen brother Amen 👏 👏 👏 👏 👏 👏
  12. evildoberman

    nanao ms8 -29 (gezocht) of repair

    Ja precies , fijn dat er fora zoals deze zijn waar nog echte liefhebbers zitten die elkaar willen helpen . jammer dat handelaren en so called reparateurs hier bijna altijd misbruik van willen maken. :vomit:
Back
Top