What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by Dagon

  1. Dagon

    Ghost Blade HD - special edition

    Digitaal is de game al verkrijgbaar in de PS Store. Ik heb 'm een paar maanden terug op de kop getikt toen die iets van 6 euro kostte tijdens een Sale in de PS Store. Voor een klein prijsje is de game zeker de moeite waard, maar of ik er $30 voor over zou hebben....
  2. Dagon

    Wat is je op 1 na meest favoriete arcade game?

    Vendetta (aka Crime Fighters 2), een geweldige 4-player beat 'em up van Konami.
  3. Dagon

    Darius Burst Chronicle Saviours

    Voor PS Plus members is er nu tijdelijk een korting van 44% op Dariusburst Chronicle Saviours waarmee de prijs uitkomt op 33,99 euro. Dus voor degenen die het originele prijskaartje van 60 euro te hoog vinden, is dit het moment om de game alsnog voor een wat schappelijkere prijs te kunnen kopen...
  4. Dagon

    Jouw top 10 videogames allertijden...

    1. Dark Souls (Xbox 360) 2. The Maze of Galious (MSX) 3. Final Fight (arcade) 4. Ninja Gaiden (Black) (Xbox) 5. Mega Man (NES) 6. The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64) 7. Earthbound (SNES) 8. Super Mario Kart (SNES) 9. Silent Hill 2 (PS2) 10. God Hand (PS2)
  5. Dagon

    Feedback

    +1 voor sjorspion Mooie deal voor 1 Gameboy + 2 SNES games, alles snel afgehandeld. Thanks! :)
  6. Dagon

    Feedback

    +1 voor Ratson Twee PC Engine games gekocht, lekker vlotte afhandeling en super verpakt. Thanks voor de mooie deal! :)
  7. Dagon

    Gezocht: PC Engine / Turbografx spellen (HuCard)

    Heel erg bedankt voor de tip! Ik heb met die verkoper een mooie deal kunnen maken voor een paar toffe games :) Van Rklok heb ik toevallig mijn eerste PC Engine games gekocht vorige maand via ebay. Ik kan nog wel eens informeren of hij toevallig nog wat restanten heeft liggen. Thanks!
  8. Dagon

    Gezocht: PC Engine / Turbografx spellen (HuCard)

    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, waiwainl. Ik heb mijn PC Engine als kado gekregen :D
  9. Dagon

    Gezocht: PC Engine / Turbografx spellen (HuCard)

    Ordyne en Dragon Spirit heb ik wel interesse in. Wat vraag je voor die games?
  10. Dagon

    Gezocht: PC Engine / Turbografx spellen (HuCard)

    Ik heb pas een modded PC Engine console bemachtigd en nu zoek ik wat leuke (HuCard) games om op dat mooie apparaatje te spelen. Dus heb je nog wat games voor de Japanse PC Engine of Amerikaanse Turbografx waar je van af wil, laat het me weten. Liefst compleet met doosje en manual.
  11. Dagon

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom Alice!
  12. Dagon

    Contra (Evolution)

    Ik kende deze nog helemaal niet. Ik weet ook niet of het lekker speelt op iOS en Android, maar het grafische stijltje spreekt me niet erg aan. Ik denk dat ik het wel bij het briljante Contra 4 houd voor m'n Contra fix on the go :)
  13. Dagon

    Trailblazer's new sale topic

    Ik heb je een PB gestuurd voor Espgaluda II.
  14. Dagon

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Bedankt allemaal :) Ja, de Super Famicom versie van Undercover Cops heb ik vroeger wel gespeeld. Was ook een goede game, vond ik. Beat 'em ups en shoot 'em ups zijn zo'n beetje van oudsher mijn favoriete genres. Als kind droomde ik altijd van mij eigen arcadekast met Final Fight erin. Dat...
  15. Dagon

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Ik zal mij ook even voorstellen als nieuw lid van dit forum. Ik ben Peter, 36 jaar en ik kom uit Rotterdam. Ik ben hier terecht gekomen dankzij een vriend van me, die een paar jaar terug via dit forum een prachtige Astro City heeft gekocht. Zelf heb ik helaas (nog) geen geld, maar vooral geen...
Back
Top