What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by d

  1. d

    Alle retrobeurzen in 2026 in NL (evt DE en BE als het een beetje in de buurt is)

    Hoi, is het een idee om per jaar een thread te maken met welke game beursen er zijn? Graag url naar de site, plaatsnaam en datums vermelden in het bericht
  2. d

    PS1 + Xstation + MemcardPro + RGB-kabel + RePSX PSU Interest check

    Ik had deze gekocht. is echt een topding!
  3. d

    Jitsu Squad uit NL

    Ooit gepre-ordered ergens, maar nooit ontvangen
  4. d

    Taito Egret II Mini....

    Uiteindelijk totaal afgezien van de aankoop nadat ik zag op youtube hoeveel lag dit had. Als ze dit nog een keer doen met fpga ZONDER LAG dan wil ik het zeker!
  5. d

    Chap's Dubbel Cyber Lead Avontuur

    Cool om te zien, succes!
  6. d

    Interesse check TK: Super Neo 29 Neo Geo cab

    Wat voor artwork zit er op die Astro en waar kan je dat halen? En ja voor die prijs heb ik ook interesse in die Neo
  7. d

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Staat bij iedereen in de agenda neem ik aan.
  8. d

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Staat in de agenda. Tot dan
  9. d

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Gezellig!
  10. d

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Voor mij kan beide wel
  11. d

    Nozomi Museum Meet!? 10 of 11september.

    Wat een goed initiatief! Lijkt me heel leuk en als dit doorgaat ben ik er zeker bij!
  12. d

    afgelopen weekend we mochten weer

    Ziet er gezellig uit. Ik herken dit soort huis tuin combinaties in Amstelveen
  13. d

    Taito Egret II Mini....

    407 euro + 100 invoerkosten. Zit je dus op 500 euro. Krankzinnig. Ik ben zelf een grote spinner fan, dus het is eigenlijk voor mij wel een must have, maar 500 euro is gewoon insane! Ga sowieso dit niet zo maar effe pre-orderen. Ik wacht wel op een group buy of afprijzing
  14. d

    Taito Egret II Mini....

    Heel vet! Een must have voor mij. Grote Taito fan Ik ga voor de set met alleen de spinner controller https://taito.co.jp/egret2mini/shop Maar via Amazon 160euro verzendkosten en dan ook nog weer ~100 import, pff Effe kijken waar ik die ga bestellen, want die prijzen slaan nergens op. Dus ik moet...
  15. d

    NeoSD Pro AES. & MVS!

    Ja die import taxes ja, ik zat er niet heel ver naast he? Neocd games willen bij mij ook niet. Hij laadt effe en dan reboot ie weer naar het neosd menu. Dus hebben we hetzelfde probleem. Moet er dan toch een nieuwe firmware op? Ook ben ik nog op zoek naar music files voor de jukebox. Verder een...
Back
Top