What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by Cuijkenaar

  1. C

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Jammer van de prijs. Ik heb geen interesse in eten of drinken, en alleen het vervoer zou mij al 30/40 euro kosten. 20 euro voor arcade games spelen vind ik dan toch wel behoorlijk prijzig. Voor 10 tot 15 max zou het nog wel interessant geweest zijn. Zonder eten en drinken natuurlijk.
  2. C

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Ook Daytona 2 kasten toevallig? Vet trouwens, wil volgende x ook wel van de partij zijn.
  3. C

    Arcade vechtspellen aanraders?

    Heb al sinds voor midden jaren 90 een neogeo en heb alle goede spellen bijna in mijn bezit sinds release date (had en Aes voor kort, verkocht en cd gehaald, later cd verkocht en cdz gehaald). Moet zeggen dat rb2 misschien wel de beste FF game is, misschien nog wel beter dan motw. Maar het heeft...
  4. C

    Daytona USA High Scores Topic

    Ja lekker man alles gaat tranquilo. Robin zie ik nog wel zo nu en dan, diti ook. Hadden het laatst trouwens over die arcade van jullie, willen nog een keer bezoeken. Zal trouwens wel groeten doen van jou. Die tijden zijn op ps3 met ds3 controller. Gebalanceerd gas geven en precies sturen gaat...
  5. C

    Daytona USA High Scores Topic

    Oude tijden, heb laatst controllers gemaakt dus zal binnenkort proberen de tijden richting mijn arcade tijden te werken. Alles goed chrissy? Als je tips wilt vraag maar raak. Groete Muzi.
Back
Top