Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
-
Gungrave
Laatst dacht ik eraan om een cab te kopen. Het eerste wat je dan tegenkomt is natuurlijk het welbekende probleem; geen geld. Eigenlijk heb ik dat wel, maar aangezien ik ook nog op vakantie moet en daar niet op de centen wil letten(verpest veel fun..) gaat een groot deel daarvan deze zomer weg. Nu zal ik dus geld moeten zien te verdienen, maar hoe doen jullie dat nou?
Zelf werk ik bij de Albert Heijn als vakkenvuller enkele avondjes en wat uurtjes op zaterdag, maar zoals je begrijpt verdient dat nou niet bepaald geweldig. Leuk voor erbij, maar een degelijke cab à la New Astro City/Egret II kan ik daar niet van betalen. Dus nu wil ik extra geld gaan verdienen om zo beetje bij beetje te gaan sparen voor een cab en voor een vakantie naar Japan over een jaar of 1/2. Wat vinden jullie nou de beste manier om geld te verdienen? Kopen jullie partijen games goedkoop in en proberen jullie deze dan te verkopen? Of knappen jullie oude spullen/consoles op en verkopen jullie deze door?
Dus eigenlijk zou ik graag suggesties willen om op een leuke manier een extra zakcentje te verdienen. Kom aub niet aan met 'auto's wassen' oid

-
ManoRevolver
Pokeren.
-
Ken
- Active Level:

-
Professioneel pokeren, schitterend toch met een camper door Amerika scheuren en maar hopen dat je luiers bij elkaar kan pokeren voor je kinderen. Mooi beroep.
Ik snap er nog steeds niks van dat mensen mij betalen voor de onzin die ik op papier zet.
-
RoOd
- Active Level:

Ken wrote:Ik snap er nog steeds niks van dat mensen mij betalen voor de onzin die ik op papier zet.
wij ook niet Ken
maar dit terzijde, ik werkte "vroegah" in cafe`s restaurants etc etc.
Op zich kun je dat prima na school doen en mits je een beetje je best doet kan je naast je uurloon vaak ook nog wel wat leuke tips verdienen.
Ik heb daardoor qua geld nooit te klagen gehad en een hoop lol gehad.
daarnaast denk ik dat als iemand al uitgevionden heeft hoe je goed geld kan verdienen hij/zij het zeker niet hier gaat vertellen heheheh.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...
My Neo Games
-
Kiriyama
Ik werkte bij de McDonalds! En als ik 1 tip mag geven, ga daar niet werken! Ik krijg echt het absolute minimumloon. Ik moet nu vet veel werken voor weinig geld, dus morgen is ook m'n laatste dag daar (ik had toch 2 baantjes voor in de vakantie, ook op een boerderij, wat 2 keer zo goed verdient). Nu heb ik gelukkig nog een baantje, maar die mac beviel me echt niet. Ze zitten dan ook nog op je te bitchen. Helaas is dat andere baantje alleen een vakantiebaantje, maar na de vakantie zoek ik ff een beter baantje op, wat wat redelijker verdient, zodat ik niet zoveel tijd erin hoef te steken, aangezien dat niet bepaald uitkomt met school...