CPS-3 SF3 2I probleem met geluid (probleem opgelost).

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
cthulhu
Active Level:
Active Level:

CPS-3 SF3 2I probleem met geluid (probleem opgelost).

Post by cthulhu » Sat Mar 09, 2013 16:25

Ik heb net een CPS-3 systeem ontvangen met SF3 2nd Impact. Het spel geeft probleemloos beeld, maar elke keer valt na een paar minuten spelen het volume bijna volledig weg...het geluid doet het weer prima zodra de mobo uit- en weer aangezet wordt, maar ook dan valt na een paar minuten het geluid weer weg.
Is hier iemand die dit probleem kent en hier eventueel ook een oplossing voor weet? Ik heb by the way niet echt veel technische kennis, maar met een beetje Jip en Janneke taal valt er een hoop te begrijpen...
Last edited by cthulhu on Sun Mar 10, 2013 11:56, edited 1 time in total.
Beatmaster-P
Active Level:
Active Level:

Re: CPS-3 SF3 2I probleem met geluid.

Post by Beatmaster-P » Sun Mar 10, 2013 11:49

IDD een gek probleem dit..

ik moet hier weer even induiken, maar heb je de game al geprobeerd opnieuw erop te zetten?
(via menu, memory leeghalen en dan gaat ie de software weer opnieuw op de simms zetten)

en wanneer was de batt verwisseld? voordat de batt doodgaat, vertoond een cps-3 game ook nog wel eens kuren,
been there done that nml..

succes iig
OIIIIIIIO
cthulhu
Active Level:
Active Level:

Re: CPS-3 SF3 2I probleem met geluid (probleem opgelost).

Post by cthulhu » Sun Mar 10, 2013 11:56

Thanks. Ik ben er vandaag achter gekomen dat als je de volume pot op de mobo draait, dat deze in sommige posities stoort. Heb dus even een "sweet spot" moeten vinden en nu doet alles het zoals het hoort...me happy.
Ik wil van de security cartridge van dit spel een zombie cart maken zodat deze kan spelen zonder batterij en dus ook niet kan suiciden...moet eerst nog even navragen op Arcade Otaku hoe je dat moet doen, schijnt niet echt moeilijk te zijn.
Post Reply