Zoemende xbox
Zoemende xbox
Had laatst Forza motorsport voor de xbox gekocht. In mijn xbox gedaan en wat mij meteen opvalt is dat het ding enorm begint te zoemen. Ik was wel wat gewend met de geluidsproductie van de xbox, maar dit slaat alles. Hebben andere mensen hier ook last van? Het begint al gelijk bij de introfilmpje.
Keep on Dreaming
Als de Xbox dit doet bij meerdere spellen ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de Xbox, anders moet je even goed kijken naar de disc. Blijft hij dit bij Forza en is Forza in zeer goede staat, breng hem terug naar de winkel(als je hem daar gekocht hebt) en vraag om een nieuwe. Anders kun je denk ik altijd nog de klantenservice van Microsoft Nederland raadplegen of de maker/uitgever van Forza hier in Nederland 

Ik had de disc gloednieuw in seal gekocht en ik kan geen krasje op de onderkant zien, dus daar kan het niet aan liggen. Mijn xbox is ook niet megaoud, heb hem namelijk pas begin vorig jaar gekocht.
Ik merk wel dat de xbox bv bij ninja gaiden ook overuren draait bij een maat van mij.
Ik merk wel dat de xbox bv bij ninja gaiden ook overuren draait bij een maat van mij.
Keep on Dreaming