Naomi cab sideart
Naomi cab sideart
Hoi,
Ik ben op zoek naar Naomi side art voor een cab die ik aan het restoren ben, ik zoek de originele zilveren sideart.
Ook ben ik op zoek naar een aantal monitor bezel schroef afdek plaatjes [NOA-1006], die van mij zijn gebroken.
Mvg,
Vince
Ik ben op zoek naar Naomi side art voor een cab die ik aan het restoren ben, ik zoek de originele zilveren sideart.
Ook ben ik op zoek naar een aantal monitor bezel schroef afdek plaatjes [NOA-1006], die van mij zijn gebroken.
Mvg,
Vince
Re: Naomi cab sideart
ik ben ook op zoek naar de 4 afdekkapjes.... al een tijdje dus als je ze weet te vinden hoor ik het graag van je!!!:)
btw Hassan heeft mooie sideart van naomi echter de zwart/wit/rood
P-Nut wrote:btw Hassan heeft mooie sideart van naomi echter de zwart/wit/rood
Ik heb via Hasan hele mooie panel + sideart besteld, ik kan niet wachten voor het binnen is
P-Nut wrote:ik ben ook op zoek naar de 4 afdekkapjes.... al een tijdje dus als je ze weet te vinden hoor ik het graag van je!!!:)
Nou, word goed bewaard geheim!!

heb je ze toevallig gevonden?:O
Ik heb wel van die afdekkapjes liggen, maar zijn wel gebruikt. Zitten gewoon los erin, maar dat maakt geen donder uit, zo zitten ze bij mijn cabs er ook altijd in. Eenmaal eruit gaan ze bijna altijd kapot die klotedingen!
P-Nut wrote:heb je ze toevallig gevonden?:O
Nope

Psykick wrote:Ik heb wel van die afdekkapjes liggen, maar zijn wel gebruikt. Zitten gewoon los erin, maar dat maakt geen donder uit, zo zitten ze bij mijn cabs er ook altijd in. Eenmaal eruit gaan ze bijna altijd kapot die klotedingen!
Hey Hasan
Ik heb er 4 liggen, alleen van 2 zijn de pootjes afgebroken, gebruikt is np, ik knap ze wel weer op denk ik.
Niet vergeten dat 6 button panel voor me te regelen he

Cheers en ik zie je zaterdag
-
- Active Level:
Ik heb nog NNC sides liggen indien interesse.
Ik hen interesse in 4 afdekkapjes ik kohl nog tegen de schroeven aan