Gezocht (nog steeds) Bubble Bobble 2
Gezocht (nog steeds) Bubble Bobble 2
.... AKA Bubble Symphony. Voor de Taito F3 met japanse bios.
Re: Gezocht (nog steeds) Bubble Bobble 2
Dank je, die set heb ik al eerder gezien. Maar ik vrees dat het te duur wordt, met verzendkosten en zo, zit je al snel tegen de € 180.
Ik wil alleen het gameboard hebben, zie ze af en toe wel eens voor rond de € 100, maar ben tot nu toe altijd te laat.
Ik wil alleen het gameboard hebben, zie ze af en toe wel eens voor rond de € 100, maar ben tot nu toe altijd te laat.
Dank voor de link.
Ik heb echter zolang geleden inglogd op SMJ, dat mijn account gewist is!!! Nu ben ik dus bezig om weer een nieuwe account aan te maken. Gelukkig wordt mijn tegoed op de oude account wel overgezet naar de nieuwe account. Maar de aanbieding van deze BB2 zal dan wel verlopen zijn tegen die tijd dat ik kan kopen. Ik ga toch maar weer eens wat actiever op Jahoo Japan rondneuzen, is 2 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.
Ik heb echter zolang geleden inglogd op SMJ, dat mijn account gewist is!!! Nu ben ik dus bezig om weer een nieuwe account aan te maken. Gelukkig wordt mijn tegoed op de oude account wel overgezet naar de nieuwe account. Maar de aanbieding van deze BB2 zal dan wel verlopen zijn tegen die tijd dat ik kan kopen. Ik ga toch maar weer eens wat actiever op Jahoo Japan rondneuzen, is 2 jaar geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.
Bjt wrote:http://www.neo-arcadia.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=13934
Hm, geen toegang.
Maar ik ben ook net vandaag voorzien in de game. Zoektocht heeft dus resultaat opgeleverd.
forum is offline zie ik, heeft niets met toegang te maken
Probeer het later nog eens zou ik zeggen.