High Scores "Daytona USA" EMU/PSN/XBL/Model 2
High Scores "Daytona USA" EMU/PSN/XBL/Model 2
Alvast de regels (denk met me mee, ik pen zo maar wat weg dus geef commentaar/opmerkingen en dan wijzig ik het), het lijkt me handig de regels generiek te maken zodat we voor elke racegame dezelfde set kunnen gebruiken.
- Geen cheats, hou het leuk. Niemand kan dit echt controleren, maar hou het sportief.
- Je speelt de game op een systeem naar keuze (het ene systeem heeft vast een voordeel boven het andere, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, zo kunnen veel mensen meedoen).
Momenteel is dat dus via Emulatie (Mame/Supermodel whatever), de aanstaande PSN of XBL release, of gewoon het originele Model 2 board in een racecab.
- Je maakt een foto van je Highscore met daarin herkenbaar dat jij het bent (postit-je met je naam, een herkenbaar iets zoal een action figure oid voor je monitor die je dan steeds gebruikt, bedenk maar iets), en je geeft bij je high score aan op welke van bovenstaande systemen je het hebt gespeeld en indien van toepassing welke auto en AT/MT en welke mode indien afwijkend (time trial zonder AI cars etc).
- We houden laptime highscores bij per track, en indien interesse ook totale tijden voor een track
Three Seven Speedway (Beginner) [Nickname / Version / Gametype / Transmission]
LAP TIMES
1. 17:15 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
2. 17:43 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
3.
4.
5.
TOTAL TIMES (8 laps) [Nickname / Version / Gametype / Transmission]
1. 2:21:20 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
2. 2:23:22 [Beatmaster-P / Daytona USA Model 2 Emulation / Arcade / nnb]
3. 2:23:64 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
4.
5.
Dinosaur Canyon (Advanced)
LAP TIMES
1.
2.
3.
TOTAL TIMES (4 laps)
1.
2.
3.
Seaside Street Galaxy (Expert)
LAP TIMES
1.
2.
3.
TOTAL TIMES (2 laps)
1.
2.
3.
- Geen cheats, hou het leuk. Niemand kan dit echt controleren, maar hou het sportief.
- Je speelt de game op een systeem naar keuze (het ene systeem heeft vast een voordeel boven het andere, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd, zo kunnen veel mensen meedoen).
Momenteel is dat dus via Emulatie (Mame/Supermodel whatever), de aanstaande PSN of XBL release, of gewoon het originele Model 2 board in een racecab.
- Je maakt een foto van je Highscore met daarin herkenbaar dat jij het bent (postit-je met je naam, een herkenbaar iets zoal een action figure oid voor je monitor die je dan steeds gebruikt, bedenk maar iets), en je geeft bij je high score aan op welke van bovenstaande systemen je het hebt gespeeld en indien van toepassing welke auto en AT/MT en welke mode indien afwijkend (time trial zonder AI cars etc).
- We houden laptime highscores bij per track, en indien interesse ook totale tijden voor een track
Three Seven Speedway (Beginner) [Nickname / Version / Gametype / Transmission]
LAP TIMES
1. 17:15 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
2. 17:43 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
3.
4.
5.
TOTAL TIMES (8 laps) [Nickname / Version / Gametype / Transmission]
1. 2:21:20 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
2. 2:23:22 [Beatmaster-P / Daytona USA Model 2 Emulation / Arcade / nnb]
3. 2:23:64 [JiggyMF / Daytona USA Model 2 / Arcade / MT]
4.
5.
Dinosaur Canyon (Advanced)
LAP TIMES
1.
2.
3.
TOTAL TIMES (4 laps)
1.
2.
3.
Seaside Street Galaxy (Expert)
LAP TIMES
1.
2.
3.
TOTAL TIMES (2 laps)
1.
2.
3.
Last edited by jiggymf on Tue Oct 18, 2011 20:25, edited 10 times in total.
Re: Daytona USA PSN
Bwahahahahaaaaa!! 

Dit is nog niks jonge, je hebt nog niet gezien wat voor ondergoed ik aan heb...
Muahahahaha, deze man is echt helemaal knetter 

Nog 17 dagen 

Nog 16 dagen
Nog 15 dagen
Nog 14 dagen
http://www.xbox360achievements.org/game ... ievements/
ook op de xbox360, en weer wat meer info over de game!
Wat nice info die je uit de achievements kan halen: Time Trial Leaderboards!
Nog nicere info: On a BEGINNER Course of ARCADE Mode press "Special" in front of the Slots to stop the 3 reels.
Dat betekent dat het echt Daytona USA 1 is, of Sega Racing Classics, of een remake die echt naar het origineel nagemaakt is (Hornet wordt ook genoemd).
Wat mindere info: helemaal geen achievement voor iets wat op multiplayer duidt..Als ik die koppel met de TimeTrial Leaderboards....vrees ik voor geen multiplayer...
ook op de xbox360, en weer wat meer info over de game!
Wat nice info die je uit de achievements kan halen: Time Trial Leaderboards!
Nog nicere info: On a BEGINNER Course of ARCADE Mode press "Special" in front of the Slots to stop the 3 reels.
Dat betekent dat het echt Daytona USA 1 is, of Sega Racing Classics, of een remake die echt naar het origineel nagemaakt is (Hornet wordt ook genoemd).
Wat mindere info: helemaal geen achievement voor iets wat op multiplayer duidt..Als ik die koppel met de TimeTrial Leaderboards....vrees ik voor geen multiplayer...
mmmm interesting, ik hoop niet dat dit waar is:
De achievements van de Dreamcast ports op de x360.
Hetzelfde aantal achievements (12) en hetzelfde aantal punten(200).
Het zal toch niet dat ze die brakke Daytona USA 2001 porten he....
THen again:
heeft ook 12 achievements en 200 points.
Argh I can't take it any longer!
De achievements van de Dreamcast ports op de x360.
Hetzelfde aantal achievements (12) en hetzelfde aantal punten(200).
Het zal toch niet dat ze die brakke Daytona USA 2001 porten he....
THen again:
heeft ook 12 achievements en 200 points.
Argh I can't take it any longer!
sega verlos deze man ^
nog 13 dagen..... in amerika. in europe komt hij pas eind november. 
maar hij is geannounced!
trouwens, pascal, ik hoop voor je dat het werkt in je racecab!
announcement trailer staat in de link
http://segahd.com/2011/10/sega-revs-up- ... his-month/

maar hij is geannounced!
trouwens, pascal, ik hoop voor je dat het werkt in je racecab!
announcement trailer staat in de link
http://segahd.com/2011/10/sega-revs-up- ... his-month/
SEGA® of America, Inc. and SEGA® Europe Ltd. today announced the triumphant return of the cherished arcade racer, Daytona® USA, coming this month to home consoles. Speeding out of the past from its 1993 debut, Daytona® USA will be racing onto Xbox LIVE® Arcade for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, and PlayStation®Network. The classic title has been tuned up and overhauled with enhanced graphics, steering wheel support and, for the first time on home consoles, online multiplayer. Daytona® USA will be available as a speedy digital download in North America on October 25 for PlayStation®Network ($9.99) and October 26 for Xbox LIVE Arcade for Xbox360 (800 Microsoft Points), and in late November in Europe.
Since its arcade debut, Daytona® USA has stood the test of time as one of SEGA’s top racing titles, thanks to its colorful tracks for drivers of all skill levels, breakneck-speed gameplay and competitive head-to-head multiplayer options. The game’s iconic soundtrack is instantly recognizable to SEGA and racing fans everywhere, and every detail of the original hit has been meticulously preserved, polished and presented for the ultimate version of Daytona® USA.
The re-release of Daytona® USA features:
* Fresh Oil and a New Coat of Paint: Experience the classic retro graphics of the original arcade hit in an enhanced, 16:9 widescreen format
* Let’s Go Away: Relive your glory days of racing to the sounds of the original Daytona® USA soundtrack, also available in Karaoke Mode (admit it, you know you have been singing along anyway)
* Pedal to the Metal: Drive like a pro with included support for the Logitech GT Driving Force steering wheel controller on PS3â„¢, and all Xbox 360-supported steering wheel controllers
* Reach the Winner’s Circle: Challenge AI opponents in Arcade Mode, race the clock in Survival and Time Trial Modes, and trade paint with up to eight players in online multiplayer to place on the worldwide leaderboard
For more information on Daytona® USA, please visit http://www.sega.com/
Beste nieuws ooit.
•Fresh Oil and a New Coat of Paint: Experience the classic retro graphics of the original arcade hit in an enhanced, 16:9 widescreen format
•Let’s Go Away: Relive your glory days of racing to the sounds of the original Daytona® USA soundtrack, also available in Karaoke Mode (admit it, you know you have been singing along anyway)
•Pedal to the Metal: Drive like a pro with included support for the Logitech GT Driving Force steering wheel controller on PS3™, and all Xbox 360-supported steering wheel controllers
•Reach the Winner’s Circle: Challenge AI opponents in Arcade Mode, race the clock in Survival and Time Trial Modes, and trade paint with up to eight players in online multiplayer to place on the worldwide leaderboard
het origineel gerevamped, zelfde soundtrack, EN multiplayer.
Krijg bijna tranen in mijn ogen
Ik koop 25okt lekker de US versie, who's with me (behalve pascal ofc ^^)
Ik wil ook wel mijn US account sharen nadat ik t heb gekocht (staat verder geen fluit op), dan kunnen er volgens mij nog 4 anderen de game downloaden en activeren op hun PS3, ik weet dan alleen niet of multiplayer werkt (nooit geprobeerd).
•Fresh Oil and a New Coat of Paint: Experience the classic retro graphics of the original arcade hit in an enhanced, 16:9 widescreen format
•Let’s Go Away: Relive your glory days of racing to the sounds of the original Daytona® USA soundtrack, also available in Karaoke Mode (admit it, you know you have been singing along anyway)
•Pedal to the Metal: Drive like a pro with included support for the Logitech GT Driving Force steering wheel controller on PS3™, and all Xbox 360-supported steering wheel controllers
•Reach the Winner’s Circle: Challenge AI opponents in Arcade Mode, race the clock in Survival and Time Trial Modes, and trade paint with up to eight players in online multiplayer to place on the worldwide leaderboard

het origineel gerevamped, zelfde soundtrack, EN multiplayer.
Krijg bijna tranen in mijn ogen

Ik koop 25okt lekker de US versie, who's with me (behalve pascal ofc ^^)
Ik wil ook wel mijn US account sharen nadat ik t heb gekocht (staat verder geen fluit op), dan kunnen er volgens mij nog 4 anderen de game downloaden en activeren op hun PS3, ik weet dan alleen niet of multiplayer werkt (nooit geprobeerd).
- Beatmaster-P
- Active Level:
Pedal to the Metal: Drive like a pro with included support for the Logitech GT Driving Force steering wheel controller on PS3â„¢
oftewel : gaat dus werken in de racecab!
oftewel : gaat dus werken in de racecab!
OIIIIIIIO
nog 12 

Nog 11 dagen 

- Beatmaster-P
- Active Level:
hopelijk lukt het met de us versie! ik ga even kijken hoe je online psn points koopt.
OIIIIIIIO
Beatmaster-P wrote:hopelijk lukt het met de us versie! ik ga even kijken hoe je online psn points koopt.
Ik koop m wel, 5 mensen kunnen een game van 1 account activeren, geef ik je het account wel als ik m gekocht heb.
Dan kunnen nog 3 mensen m van mijn account downloaden en activeren.
Er staat verder niks op mijn US account dus no problemo
- Beatmaster-P
- Active Level:
jiggymf wrote:Beatmaster-P wrote:Dan kunnen nog 3 mensen m van mijn account downloaden en activeren.
Er staat verder niks op mijn US account dus no problemo
ehh.. count me in