F.E.A.R. 2: Project Origin

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
almighty

F.E.A.R. 2: Project Origin

Post by almighty » Thu Feb 05, 2009 19:36

Wie heeft deze game al gespeeld?
Ziet er goed uit en kijk eigenlijk wel uit naar deze game.
http://www.gametrailers.com/player/44954.html
Image
R-Type

Post by R-Type » Thu Feb 05, 2009 22:06

Had de demo vorige maand bij de Amerikaanse Qore. Vond hem aardig enzo....

...En toen kwam Killzone 2 die voor mij eigenlijk een nieuwe standaard heeft gezet. FEAR 2 hoef ik dus niet meer.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Feb 05, 2009 22:16

Het origineel van FEAR was nog wel grappig (zelfs op de PS3 toen verouderd, maar had toen niks interessants te spelen op de PS3), maar deel twee kan me echt niet boeien.

Zoals R-Type al terecht aangeeft heeft Killzone 2 de lat weer hoog gelegd voor de shooters (op de ps3). Die ga ik de komende tijd veel spelen!
R-Type

Post by R-Type » Thu Feb 05, 2009 23:39

Pre killzone 2 impressie:

Ik heb het idee bij FEAR 2, dat de AI minder goed is dan in het origineel.

Vond op 1 of andere manier de fights van FEAR 2 helemaal niet zo intens als in FEAR 1. Ook de melee connecte niet zo lekker zo te zien en vond ik de gore in het 1e deel ook beter (iemand in 2 stukken knallen was minder vanzelfsprekend). Daarnaast vind ik die mech wel leuk, maar ook heel erg out of place.

Ik denk dat FEAR 2 maar een enkel ding voor heeft op deel 1, en dat is eigenlijk dat de locaties (hoewel toch vrij basic) wat meer tot de verbeelding spreken en wellicht dat het de nu wel bekende ironsight heeft. Voor de rest denk ik dat deze game niet echt een verbetering is, sterker nog ik denk dat het origineel als de betere gezien gaat worden en dat deze game commercieel gaat tegenvallen.
Post Reply