Je moet er toch van houden die vertaalprograama's. Dit rolde eruit toen ik op zoek was naar wat specificaties over een monitor haha. Vooral de zin over "het doen voor een TV" briljant!
DVWORLD voordat een VIEWSTAR kopen HDTV, zij moet zijn BS satelliet bekijken, zij namen deel aan het kopen.
Enthousiast gekocht na de verhuizing je wilt naar huis gaan, ze vinden dat mijn huis is niet een klein wit voorzien ingesteld ... niet naar huis gaan. Zelfs als deze is ingesteld om naar huis te gaan, is er geen weg terug naar mijn kamer ... dus tot nu toe nog niet heeft gezien, en alleen kijken naar de producten in Kaifeng.
Dus ik zou graag zien dat als iemand kan doen met me-voor-TV? Liefst LCD-TV van 30 inch.
Niet erg nieuw, zolang er sprake is chromatische aberratie of S-Video-terminal op de OK, als voor hoeveel geld is om te plakken op te bespreken
hoop dat, indien niet, dan had verkocht (omdat niemand thuis kan mij helpen verhuizen
De oorspronkelijke aankoopprijs NTD $ 25.000, hoop ik te verkopen NTD $ Degenen die geïnteresseerd zijn kunnen contact met mij Hallo ...
Vertaalprograama humor!
Re: Vertaalprograama humor!
Psykick wrote:
Dus ik zou graag zien dat als iemand kan doen met me-voor-TV? Liefst LCD-TV van 30 inch.
..... of LCD-TV liefst van 47 inch. Ik dan doe in dvd met open vuur haardje, Wij lekker dan zijn warm. Wie vrijwillig zich melden? Bellen kan mij op 696969.