Hey allemaal, ik ben aan het overwegen om één van m'n geconsolizeerde MVS bordjes te verkopen - m'n 4 slot. Werkt perfect, alle 4 de slots, met unibios 2.1 fitted, incl. voeding & neogeo cd type controller of, overeen te komen, een boxed aes controller. Kan er evt. een bundeltje van maken met Samurai Spirits II, een Real Bout titel, Metal Slug (allemaal cart only, player's condition).
Vraag me evenwel af hoeveel ik hiervoor (op een forum als dit) zou kunnen vragen? Of ik verkoop hangt natuurlijk af van wat ik ervoor kan krijgen!
Cheerio
Swaain
Interest check / TK : Consolized 4-slot MVS, werkt perfect!
Het is ook niet de bedoeling om "er veel voor te vangen"; een "redelijke prijs" is goed. Neogeo.com heb ik aan gedacht en heb ik wel al een tijdje een account op, maar zou ik willen vermijden : zoals je zelf zegt, de wisselkoersen zitten tegen en dan is er nog eens verzending bij. Ik zou liever hier in Be/Ne een koper vinden, dan kunnen we eventueel zelfs een ophaling bij mij thuis (in Antwerpen) regelen - mét test, dan is iedereen gerust.
EDIT : één ding was niet helemaal duidelijk in je antwoord : bedoel je te zeggen dat je eventueel interesse zou hebben?
EDIT : één ding was niet helemaal duidelijk in je antwoord : bedoel je te zeggen dat je eventueel interesse zou hebben?
Een paar foto's vind je hier op flickr :
http://www.flickr.com/photos/24978634@N08/2351010355/
Voor de richtprijs... Moeilijk te zeggen. Ik zou zeggen : min. 300 eur incl. RGB kabel, voeding (transfo + kabel) en een "niervormige" NeoGeo CD controller. Voor die prijs doe ik er ook m'n Metal Slug cassette bij : voor zover ik weet is dat geen boot en ik heb 'm gekuist, maar toch "crasht" bij soms na een level of 2 - maar dat doet ie ook niet altijd, dus... .
Andere games zijn extra!
http://www.flickr.com/photos/24978634@N08/2351010355/
Voor de richtprijs... Moeilijk te zeggen. Ik zou zeggen : min. 300 eur incl. RGB kabel, voeding (transfo + kabel) en een "niervormige" NeoGeo CD controller. Voor die prijs doe ik er ook m'n Metal Slug cassette bij : voor zover ik weet is dat geen boot en ik heb 'm gekuist, maar toch "crasht" bij soms na een level of 2 - maar dat doet ie ook niet altijd, dus... .
Andere games zijn extra!
Ouch : geen replies meer. Wat moet ik daaruit besluiten?
- prijs is wel ok, maar niemand is geïnteresseerd;
- prijs is ok, maar iedereen zit op een echt koopje te wachten; of
- prijs is te duur t.o.v. gangbare prijs? In dit geval : wat zou dan wél een goede prijs zijn? En : geef je ook een paar links om de nieuwe prijs te staven?
Bedankt!
- prijs is wel ok, maar niemand is geïnteresseerd;
- prijs is ok, maar iedereen zit op een echt koopje te wachten; of
- prijs is te duur t.o.v. gangbare prijs? In dit geval : wat zou dan wél een goede prijs zijn? En : geef je ook een paar links om de nieuwe prijs te staven?
Bedankt!
De prijs is oke voor mensen die geen idee hebben hoe een supergun of consolized console werkt denk ik. Alhoewel ik dan eerder richting de 250 denk (klink ook gelijk stukken minder dan 300
). Maar consolizen/supergun is behoorlijk simpel te doen, en heel goedkoop te doen, dus mensen die het zelf kunnen zullen die prijs er nooit voor geven. Met 120-150 euro voor het moederbord + de componenten en voeding en een middagje solderen kom je namelijk al een heel eind. Dus 250 kan denk ik wel, maar dan moet je net iemand treffen die geen idee heeft hoe ie het zelf moet doen of die er simpel weg geen zin in heeft en toch toevallig nog erg graag zo'n console wil kopen. Ik zou hem gewoon op zo veel mogelijk plaatsen aanbieden en als je geluk hebt vind je vanzelf iemand.