Foregames o.k of niet?

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
almighty

Foregames o.k of niet?

Post by almighty » Thu May 22, 2008 19:10

Heeft iemand ervaring met Forgames in Tilburg?
Heb wel gehoord dat het een goede gameshop is.
Heb er 2 pre'orders lopen en vroeg me af of ik me ongerust moet maken of niet.
En hoe zit het eigenlijk met die statue's, bedoel zijn ze nu eerder te koop bij play-Asia of niet, want Foregames heeft mij ook op de lijst staan en meld me dat het een wereld wijde release is.
Het scheelt namelijk een hoop verzendkosten en dan nog maar te zwijgen over invoer rechten,btw,etc.
Dus wil het eens proberen omdat ze daar best coole statues hebben :)
Dus als iemand goede ervaring heeft laat het me weten :wink:
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu May 22, 2008 19:19

Sorry man, geen idee.
Echter zou ik effe checken op http://us.yesasia.com/en/Chinese/Posters.aspx
Het lijkt me sterk dat een Nederlandse shop ooit cheaper kan zijn dan het zelf bestellen van een site daaro.
almighty

Post by almighty » Thu May 22, 2008 19:46

d wrote:Sorry man, geen idee.
Echter zou ik effe checken op http://us.yesasia.com/en/Chinese/Posters.aspx
Het lijkt me sterk dat een Nederlandse shop ooit cheaper kan zijn dan het zelf bestellen van een site daaro.

toch is het echt zo d want nu heb je geen dure shipping en achteraf nog een dure rekening met btw etc.
Het scheelt zeker een paar tientjes op sommige statue's.

Als voorbeeld neem ik even de Samus Zero suit Statue die kost bij Play asia 65 euro en bij Foregames gaat hij 69 euro kosten.
Wel een verschil van dik 25 euro als ik puur even de verzendkosten meereken :wink:
Ook veel interesse voor de Gunship van samus en die is redelijk gelijk als bij Play asia.
Maar vaak een dure rekening van invoer,btw,etc.
Dus mijn keus ligt dan eerder bij Foregames en ze vertelde mij dat de release gelijk is omdat er wereldwijd er maar een paar beschikbaar zijn.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu May 22, 2008 21:20

yesasia heeft gratis shipping, maar ja ik weet niet of ze hebben wat jij zoekt.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu May 22, 2008 21:43

Foregames is gewoon okay, no need to worry!
Gameholic

Post by Gameholic » Fri May 23, 2008 07:44

Ik ben vaste klant bij Foregames. Ik ken Daniel (mede-eigenaar) redelijk en die gasten zijn 200% betrouwbaar. Ze zijn deskundig en weten vaak ook wel dat wij spulletjes via het web kunnen scoren dus zij proberen hun marges marktconform te houden.

Verder staat er op gamer.nl een leuke feature over gameshops in Nederland. Daar staat Foregames ook bij.

Ik koop er steeds vaker ook Wii-import aangezien ik elke keer importtaks kan betalen door die fucking douane.
almighty

Post by almighty » Fri May 23, 2008 12:44

Gameholic wrote:
Ik koop er steeds vaker ook Wii-import aangezien ik elke keer importtaks kan betalen door die fucking douane.

Ik ben dus ook vaste klant bij de douane en daarom wil ik dit eens proberen aangezien ze aan veel statues kunnen komen.
Geen trek om over een bedrag van 160 euro nog eens extra kosten te betalen. :wink:
Wel jammer dat het niet in de buuurt is want was er graag een keer langs geweest.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sun May 25, 2008 12:46

Foregames is een goede winkel, maar niet deskundig op elk gebied vind ik. Ga maar eens kijken wat ze voor neo geo cd of mvs/aes games willen hebben. Prijzen van 10 jaar terug
almighty

Post by almighty » Sun May 25, 2008 13:44

ruderudie wrote:Foregames is een goede winkel, maar niet deskundig op elk gebied vind ik. Ga maar eens kijken wat ze voor neo geo cd of mvs/aes games willen hebben. Prijzen van 10 jaar terug

Daar heb ik toch geen interesse voor, gaat me vooral om grote dingen als statue's etc.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Mon May 26, 2008 02:38

Jah man ik heb ook nix slechts te vertellen over deze shop, mail contact is altijd super vriendelijk. Toen ik bij hun winkel was waaren ze ook top. Na een beetje praten over neo geo lieten ze me de SNK illustrations boek zien en die mocht ik voor een zeer redelijke prijs kopen.

Heb ook mijn tweede AES stick bij ze laten ophalen via mail en een kennis en allles ging prima.

Zommige shit is wel duur, maar zommige shit is ook cheap (puzz bub compleet voor snes 10eurie). Maar zeker geen belachelijke prijzen zoals bij game over.
Image
almighty

Post by almighty » Mon May 26, 2008 06:15

Nou dan weet ik wel genoeg :)
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Mar 28, 2009 00:43

En sinds morgen zit ForeGames ook in Breda aan de Nieuwstraat. Ik kom net terug van het openingsfeestje en ik moet zeggen dat de shop erg mooi is geworden. 3 x zo groot als die in Tilburg en erg strak van opzet.
Post Reply