Zack & Wiki

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Zack & Wiki

Post by Ken » Mon Nov 12, 2007 17:04

Waarom, waarom, waarom?

Zack & Wiki nu wel uitgesteld naar 2008
Nieuws | 12 november 2007 - Hadden we vorige week nog het nieuws dat Zack & Wiki: Quest for Babaros’ Treasure in Australië was uitgesteld naar januari 2008, blijkt nu ook dat ook de Europese versie is uitgesteld. Eerder ontkende zowel Nintendo als Capcom dit.

Beide partijen laten weten dat ook de Europese versie nog even op zich laat wachten. De game is, evenals de Australische versie uitgesteld naar januari. De exacte datum staat nu op 18 januari 2008.

Jammer en bovendien onnodig en belachelijk dat de game wordt uitgesteld.
bron:IG
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Tue Nov 13, 2007 02:36

waarschijnlijk weer localisation ofzo iets dergelijks....en velen claimen dat de game wordt uitgesteld omdat er teveel goede games tegelijkertijd komen...maar daar heb ik niet zo heel veel van gemerkt. Een goede game verkoopt zich wel...
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Nov 13, 2007 08:21

Nee ze hebben zelfs toegegeven dat ze het nu gewoon doen om de verkopen van toppers een beetje te spreiden. Schaamteloos. Kom daar dan eerder achter.
Trunks

Post by Trunks » Tue Nov 13, 2007 17:56

Ken wrote:Nee ze hebben zelfs toegegeven dat ze het nu gewoon doen om de verkopen van toppers een beetje te spreiden. Schaamteloos. Kom daar dan eerder achter.

Dat zeggen ze, volgens mij is het probleem weer dat ze een game met veel tekst niet op tijd vertaald krijgen in het duits, frans, italiaans, spaans :/
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 14, 2007 23:40

Lijkt me wel een grappige game overigens ..

Maar ik moet ook toegeven dat ik ondanks het feit dat ik een US Wii heb deze game nu niet aanschaf, daar ik nu COD4, Mario Galaxy, Assasins Creed en Tigerwoods 08 veel aan het spelen ben.

Absoluut een aanradertje voor Q1 2008 denk ik zo
Derek

Post by Derek » Thu Nov 29, 2007 15:55

Is het nu wel echt zo dat Zack & Wiki is uitgesteld naar januari? Bij vrijwel alle Nederlandse gameshops staat de release date nog op 7 december...Na wat reviews gelezen te hebben heb ik toch wel erg zin gekregen in deze game.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 30, 2007 14:22

Volgens mij ligt ie gewoon dit jaar in de schappen hoor!
Derek

Post by Derek » Fri Nov 30, 2007 14:59

Het is te hopen.

Ghost Squad zou vandaag ook uitkomen maar die is nog nergens te koop volgensmij...Lijkt me toch een stuk beter dan Umbrella Chronicles.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 30, 2007 21:58

Zuiderpark Games heeft em volgens mij wel al... ofwel volgende week
Post Reply