retro computer dag
retro computer dag
Is dat iets denken jullie, die retro computer dag op 7 oktober?
Re: retro computer dag
ruderudie wrote:Is dat iets denken jullie, die retro computer dag op 7 oktober?
Rijnhal in Arnhem?
Re: retro computer dag
ruderudie wrote:Is dat iets denken jullie, die retro computer dag op 7 oktober?
Flashback!

www.retrocomputerbeurs.nl het zal zijn in schiedam, gelukkig voor mij deze keer
Ben ook vanaf 12:15 even geweest, het aanbod was erg redelijk. Ik heb wel wat games voor een goede prijs op de kop kunnen tikken, maar daarvoor moet je er dan wel vroeg zijn natuurlijk. Ook nog wat bij Ronnie Klok gekocht. Hij had ook nog een dracula x staan voor de saturn maar die wilde hij niet onder 65 aan me verkopen ondanks de barre staat van hoesje e.d.
Al met al best wel de moeite waard, maar gezien de grootte was ik na een half uurtje wel klaar. Ook jammer dat de ene kraam alle snes games voor 3 euro verkoopt, en de overige kramen dan nog de prijs niet willen verlagen als ze 2 tientjes voor een game vragen. Veel kraampjes hanteerden prijzen die voor de staat van de games veel te hoog is, zeker gezien onze ervaringen met games uit Japan.
Al met al best wel de moeite waard, maar gezien de grootte was ik na een half uurtje wel klaar. Ook jammer dat de ene kraam alle snes games voor 3 euro verkoopt, en de overige kramen dan nog de prijs niet willen verlagen als ze 2 tientjes voor een game vragen. Veel kraampjes hanteerden prijzen die voor de staat van de games veel te hoog is, zeker gezien onze ervaringen met games uit Japan.
Ken wrote:Heb wel wat leuke dingen gekocht bij Rklok, aardige gozer trouwens.
Had geen camera bij me, die is op dit moment met een maatje mee naar Japan.
Zeker een vriendelijke gozer, altijd fijn contact met hem gehad.
Baalde ervan dat het helaas niet bij mij in de buurt was, anders was ik zeker even wezen kijken

an die stoffige, sullerige dorkmeisters zonder enige sociale contactvaardigheden die denken dat ze een berg van goud op tafel hebben liggen.
Ja het was mooi volk wat daar rondliep, ook bezoekers. Ongeveer 80 procent had een muffe zweetlucht om zich heen hangen, en bij iedereen die naast me aan het graaien was kwam tevens een enorme graflucht uit zijn smoel.
Wel mooi was dat er een oud dametje rondliep compleet met wit bejaardenhaar, die gretig door de atarigames aan het ploegen was en tegelijkertijd wat gameplay aan het doornemen was met de verkoper. Nooit eerder gezien.
Was wel een leuk beursje. Prima tijdsbesteding op de zondagmiddag voor een uurtje of wat.
Wat leuke DC games en een DC vga box meegenomen voor zeer schappelijke prijzen.
Aardig wat leuk spul gezien en meegenomen, maar aan de andere kant ook een behoorlijke berg troep zeg.
Van die gasten met van die "consoles", beter gezegd machines waar nog net geen groot aggregaat aanhangt.
Volwassen kerels van 53 die de halve dag staan te kwijlen boven een Geomatrix kast waar de gaten inzitten en waarvan de roest werkelijk bijna te ruiken is.
Ik kan er kostelijk om lachen.
Wat leuke DC games en een DC vga box meegenomen voor zeer schappelijke prijzen.
Aardig wat leuk spul gezien en meegenomen, maar aan de andere kant ook een behoorlijke berg troep zeg.
Van die gasten met van die "consoles", beter gezegd machines waar nog net geen groot aggregaat aanhangt.
Volwassen kerels van 53 die de halve dag staan te kwijlen boven een Geomatrix kast waar de gaten inzitten en waarvan de roest werkelijk bijna te ruiken is.
Ik kan er kostelijk om lachen.
ruderudie wrote:an die stoffige, sullerige dorkmeisters zonder enige sociale contactvaardigheden die denken dat ze een berg van goud op tafel hebben liggen.
Ja het was mooi volk wat daar rondliep, ook bezoekers. Ongeveer 80 procent had een muffe zweetlucht om zich heen hangen, en bij iedereen die naast me aan het graaien was kwam tevens een enorme graflucht uit zijn smoel.
haha, dat was afgelopen jaar in de Rijnhal ook al het geval.
Sommige mensen die er toen liepen waren volgens mij ook al half dood, maar wisten het volgens mij zelf nog geen eens

Mittens666 wrote:Helemaal mee eens op die MSX Metal Gear in orginele doos na danMaar ja wel 259 euro is wel weer te veel van het goede
Maar MSX MG gaat standaard voor hoge prijzen over de toonbank. Dat is een aardig collector's item in goede, complete staat.
Wat Ken bedoelde is dat dat sjappie met die Virtua On Stick, 70 euro vraagt voor iets waar ie in Tokyo bv. 70 yen voor zou betalen.