3rd Strike filmpje, omdat ie zo mooi is..

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

3rd Strike filmpje, omdat ie zo mooi is..

Post by Ken » Tue Dec 26, 2006 21:19

En omdat ie zo heftig blijft...

http://youtube.com/watch?v=Ri-00IYp9-U

Enterbrain tournament 3rd Strike finals:

http://youtube.com/watch?v=I0lriMJSe7M& ... ed&search=
almighty

Post by almighty » Tue Dec 26, 2006 21:52

Echt genoten man!
Die gozer is echt goed :shock:
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Dec 26, 2006 22:46

Daigo heeft niet voor niks als nick The Beast ;)
R-Type

Post by R-Type » Wed Dec 27, 2006 18:18

Daigo tegen die Justin Wong turtler? Blijft een classic, maar die heeft een baard van hier tot ginder.

Die andere is wel heavy. Zoek trouwens ook op KSK, dit is een gozer die niemand minder dan Alex gebruikt maar er ook nog aanzienlijk ver mee komt.

Door dit soort filmpjes krijg ik weer kriebels om een CPS3 aan te schaffen.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Fri Jan 05, 2007 19:02

Ze hadden vooral geluk dat ik niet mee deed..... :wink:

Nee serieus die Beast is echt ziek met zijn 20 countermoves achter elkaar maar de overige deelnemers vond ik niet echt spectaculair. Ik daag ze uit voo een ouderwets potje super sf II..... 8)
almighty

Post by almighty » Fri Jan 05, 2007 20:34

ruderudie wrote:Ze hadden vooral geluk dat ik niet mee deed..... :wink:

Nee serieus die Beast is echt ziek met zijn 20 countermoves achter elkaar maar de overige deelnemers vond ik niet echt spectaculair. Ik daag ze uit voo een ouderwets potje super sf II..... 8)

Als je een xbox360 heb en natuurlijk Streefighter 2 dan wil ik het wel eens tegen jou proberen :wink:
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Sat Jan 06, 2007 16:38

Niks xbox 360. We spelen op de saturn, versie die op street fighter collection staat. Dus supersf II, niet supersf II x. Xbox controls zuigen, ik heb de capcoms classic versie van sf ook maar dat speelt niet half zo goed, en ik ben erg bang dat je met de xbox360 versie een schrale download voor ogen hebt.

Ook CvsSNK 2 op de DC wil ik graag een keer spelen tegen iemand die beter is dan ikzelf ;) Toernooitje???
almighty

Post by almighty » Sat Jan 06, 2007 16:53

ruderudie wrote:Niks xbox 360. We spelen op de saturn, versie die op street fighter collection staat. Dus supersf II, niet supersf II x. Xbox controls zuigen, ik heb de capcoms classic versie van sf ook maar dat speelt niet half zo goed, en ik ben erg bang dat je met de xbox360 versie een schrale download voor ogen hebt.

Ook CvsSNK 2 op de DC wil ik graag een keer spelen tegen iemand die beter is dan ikzelf ;) Toernooitje???

Met een hori stick is hij goed speelbaar op een 360 :wink:
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sat Jan 06, 2007 19:07

almighty wrote:
ruderudie wrote:Niks xbox 360. We spelen op de saturn, versie die op street fighter collection staat. Dus supersf II, niet supersf II x. Xbox controls zuigen, ik heb de capcoms classic versie van sf ook maar dat speelt niet half zo goed, en ik ben erg bang dat je met de xbox360 versie een schrale download voor ogen hebt.

Met een hori stick is hij goed speelbaar op een 360 :wink:

Hey! Reageer jij eens op mijn topic in het "Videogames" forum :P

Alsjeblieft :roll:
R-Type

Post by R-Type » Sat Jan 06, 2007 20:37

Je hebt al reacties op IG gehad :D
Post Reply