Weer een update!

Zaterdag enkele onderdelen binnen gekregen van atgamesarcade.nl;
- 1 mounting bush voor de monitor (had er maar 3)
- TL bak met alles wat daarvoor nodig is
Even snel de TL bak getest eerst;

Die dus prima werkt!
Daarna monitor getate (gezien deze cab dedicated vert word) en gekeken of de bezel en monitor surround past. Uiteraard past dit niet vanwege de te lange mounting bushes;

Dikke kier, dit is dus wat er teveel is aan lengte van de bushes. Online gezocht naar de correcte afmetingen van de bushes, maar die zijn uiteraard nergens te vinden. Omdat ik geen zin had om hier te vragen en dan te wachten (ik wilde verder!) ben ik logisch gaan denken, beetje meten en toen heb ik de figuur/ijzerzaag gepakt en de bushes ingekort.
Dit bleef over;

En dit is het verschil als de monitor er in hangt;

Blijft nu veel meer schroefdraad over, maar dat maakt niet uit. Laat ik ook mooi zitten mocht er ooit weer een andere monitor in moeten (laten we hopen van niet)
Vervolgens de achterste kap voor de monitor erop gezet. Kabels voor videoinput waren te kort vd jamma loom dus die heb ik eerst mogen verlengen zodat ze via de legs konden lopen.

Toen de bezel erop gezet (wat perfect past!)

En nog enkele wires door de poten gelegd en haar weer aangezet

Draait nu Futari pcb in die ik van Lorre001 leen totdat ik zelf wat verticaal materiaal heb

Heb ondertussen ook de PSU vervangen voor een universele jamma psu die ook -5 levert. De SUN psu vd Naomi kon namelijk een pcb als Wonderboy niet booten omdat die gewoon te zwak is.
Zijn nog steeds wat kleine dingetjes die moeten gebeuren (draden nog verder netjes wegwerken, zijkappen erop etc) Maar ze is nu wel voor 90% klaar. Voor zover een cab ooit klaar is natuurlijk, blijven altijd dingetjes om aan te werken