PC/PS3 Racer
Re: PC/PS3 Racer
mooi Wim!
Nice!
Kleine update gedaan aan de touchpad. De vorige touchpad had een on/off schakelaar. Niet ideaal dus als je het inbouwt. Zo was het meer een gimmick en gebruikte ik meestal een computermuis. Ik had dus een touchpad nodig zoals een computermuis, geen schakelaar en gewoon aansluiten met een usb kabeltje (zonder batterij!).
Ik heb gevonden wat ik zocht op http://www.ergonomictouchpad.com
Werkt perfect en met de software die je kan downloaden van hun site kan je alles instellen en aanpassen.
Ik heb gevonden wat ik zocht op http://www.ergonomictouchpad.com
Werkt perfect en met de software die je kan downloaden van hun site kan je alles instellen en aanpassen.
We were the first gamers !
Netjes!!!
Ik heb nog steeds werkelijk niets met racers, maar dit is gewoon te ziek voor woorden, zo goed ziet alles eruit. Petje af!
volgens mij zag die cab er slechter uit toen die de fabriek uitgereden werd.
Goed bezig man. Die touchpad is echt geniaal.
Goed bezig man. Die touchpad is echt geniaal.
Wim, moest je het gat waar de as doorheen gaat nog vergroten (in het metaal)? Ik neem aan van wel, aangezien het een nogal dikke as is aan de T500?
Ik zit te denken om een Thrustmaster TX in mijn ID5 cab te gaan zetten (XBox One/PC).
Ik zit te denken om een Thrustmaster TX in mijn ID5 cab te gaan zetten (XBox One/PC).
Cageman wrote:Wim, moest je het gat waar de as doorheen gaat nog vergroten (in het metaal)? Ik neem aan van wel, aangezien het een nogal dikke as is aan de T500?
Ik heb inderdaad het gat moeten vergroten. Op deze foto zie je goed dat er vooraan op de as een pvc "kruis" zit waar je het stuur op bevestigt. Dit kreeg ik met niets los dus kon ik de ring die er achter zat niet afhalen.
Wim, van welk materiaal heb je die beugel gemaakt? Staal?
Cageman wrote:Wim, van welk materiaal heb je die beugel gemaakt? Staal?
Als je de beugel van de shifter bedoelt, aluminium. Dit was eigenlijk een stuk die ik over had van de aluminium vloerplaat (traanplaat) van de cab. Was 5mm dik dus stevig genoeg om een beugel van te maken.