Eindelijk m'n eigen hok!
Re: Eindelijk m'n eigen hok!
Zijn zeker visser in de vrije tijd. Die denken ook dat alles 10x groot is. 

Echt slecht zoiets...
Maar in ieder geval (wederom) succes in je nieuwe pand!
Maar in ieder geval (wederom) succes in je nieuwe pand!

En nu is het wel definitief 
Ik heb de nieuwe ruimte betrokken en doe morgen m'n laatste lading. Toch weer 9 ritten met een bakwagen en achteraf maar goed dat ik die kleine ruimte niet heb gekozen.
M'n nieuwe "hok" is behoorlijk groot en daardoor geschikt om in te groeien... 700m2 aan groei
Daarbovenop nog een buitenruimte van zo'n 500m2 achter een eigen poort.
Voorlopig ga ik m'n lopende opdrachten weer snel oppakken omdat de chaos vanwege de mislukte verhuizing behoorlijk veel roet in het eten gooide maar zodra dat klaar is en en feestdagen weer de nodige vrije tijd biedt ga ik de toko eens goed onder handen nemen.
De loods ligt in het pittoreske Heerjansdam wat voor mij zo'n 4 minuten rijden is.
Binnenkort foto's.

Ik heb de nieuwe ruimte betrokken en doe morgen m'n laatste lading. Toch weer 9 ritten met een bakwagen en achteraf maar goed dat ik die kleine ruimte niet heb gekozen.
M'n nieuwe "hok" is behoorlijk groot en daardoor geschikt om in te groeien... 700m2 aan groei

Daarbovenop nog een buitenruimte van zo'n 500m2 achter een eigen poort.
Voorlopig ga ik m'n lopende opdrachten weer snel oppakken omdat de chaos vanwege de mislukte verhuizing behoorlijk veel roet in het eten gooide maar zodra dat klaar is en en feestdagen weer de nodige vrije tijd biedt ga ik de toko eens goed onder handen nemen.
De loods ligt in het pittoreske Heerjansdam wat voor mij zo'n 4 minuten rijden is.
Binnenkort foto's.
Congrats man!!
Kijk dat zijn nog eens reistijden 
Hou je nog eens tijd over voor leuke dingen

Hou je nog eens tijd over voor leuke dingen
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's.
Ben ook super benieuwd naar de foto's!!
Ik heb het "hok" al gezien en het is echt een plek met een hoop potentie. Ik zie daar wel wat eventjes komen 
Succes Chris!!

Succes Chris!!
Leuk zeg, gefeliciteerd!