Kijk dat mensen wat willen verdienen o.k maar er zijn voor mij gewoon grenzen, dit is gewoon afzetterij.
Ook leuk om zoiets te posten omdat toch iedereen anders tegen dit soort dingen aankijkt en de 1 zich hier drukker om kan maken dan een ander.
En dat ebay flinkt hier aan verdient begrijp ik best maar als we allemaal zo gaan handelen dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Dat je iets wilt verdienen prima, maar om nu zulke hoge verzendkosten in rekening te brengen is gewoon absurt.
Doe dan een startprijs van 80,00 euro en ga niet je aanbieding veranderen en de 'startprijs/verzendkosten' aanpassen als de veiling loopt..
Ik probeer deze verkoper gewoon duidelijk te maken dat dit gewoon geen slimme zet is en hij het beter anders had kunnen doen en volgens mij (laaste e-mail) is het kwartje gevallen.
Wat zal mij het een rotzorg zijn of ik nu wel of niet die nes voor 1 euro krijg en een discussie als deze is altijd leuk
En mocht het helemaal uit de handen lopen dan schakel ik 'Das je goed recht in' van John van den Heuvel