Naomi Universal chopdown inkoopactie! UPDATE!!

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Feb 11, 2009 19:35

Nou afgelopen zondag op pad gegaan om de 6 kasten op te halen, ik kan je vertellen dat het me een dagje wel was met ups en downs!
Daar aangekomen werd ik geconfronteerd met idd 6 Naomi universals maar onze mening over een kast in goede staat was toch ietwat anders hehe.
Na heel veel touwtrekkerij en gevogel heb ik het voor elkaar gekregen om drie mooie exemplaren mee te nemen. Er waren dus monitoren met heftige burn in en dat kon ik gewoon niet meenemen, de exemplaren die ik heb meegenomen zijn technish helemaal perfect, ze hebben alleen nog wel burn in, maar dat is echt zeer licht en enkel aan de rechteronderkant, wat niet te zien is zodra er beeld is. Ook wanneer er geen beeld is of als het een wit scherm is, valt het echt niet op, maar ja burn in is burn in, maar daar blijk je dus met de Naomi uni's bijna niet onderuit te komen.

Anyway ik heb ze dus nu staan en zou ze zo kunnen verkopen, maar dat ga ik niet doen, ik ga ze compleet refurbishen. Dat houdt in dat op korte termijn ze worden gechopt en opnieuw worden gespoten. Op die manier kan ik ze veel makkelijker in de markt zetten en ben ik ze hopelijk heel snel kwijt. Ik ga er dus maar 2 verkopen en hou er eentje zelf.

Ik ga deze 2 cabs 2 weken lang op Nozomi te koop aanbieden en mocht er geen aanmelding komen, dan zet ik ze op Otaku en Triggerzone.

De prijs voor een compleet gerefurbishte cab is 1099 Euro, daar zit dus bij de chop, compleet nieuwe paintjob, nieuwe sticks en buttons, nieuwe sidestickers! Let op er zit dan geen Naomi board bij, dit drukt iets te veel op de kosten en zo kan ik de prijs ook aantrekkelijk houden. Hij kan er tegen meerprijs van 100 Euro met game alsnog in!

Nou ik hoor wel hoe of wat, er kan trouwens ook altijd custom dingen bij worden gedaan tegen meerpijs en is ten alle tijde beter als ik dat van te voren weet ;)

Hasan
goatboy

Post by goatboy » Wed Feb 11, 2009 21:02

Leuk te horen dat je toch nog 3 goede exemplaren hebt kunnen scoren. En de burn-in valt reuze dus wat wil je nog meer. Als verder de plastics en panel helemaal intact en sigaret burn-vrij zijn heb je wel geluk. Om 1 of andere reden worden Naomi's vaak helemaal gesloopt en als asbak gebruikt. Vooral als ze uit de voetbalkantine komen. Maar het feit dat je ze toch eerst gaat refurben en spuiten is dit geen topic meer.

Laat je ze gewoon in Uni stijl of wordt het Net City of New Net City?

Ik doe mijn eerste chop in oranje Net City stijl. Als ik binnenkort de mijne ge-chopped en ge-restyled heb post ik ook wel wat pics. :) Ben benieuwd.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Wed Feb 11, 2009 23:41

goatboy wrote:Leuk te horen dat je toch nog 3 goede exemplaren hebt kunnen scoren. En de burn-in valt reuze dus wat wil je nog meer. Als verder de plastics en panel helemaal intact en sigaret burn-vrij zijn heb je wel geluk. Om 1 of andere reden worden Naomi's vaak helemaal gesloopt en als asbak gebruikt. Vooral als ze uit de voetbalkantine komen. Maar het feit dat je ze toch eerst gaat refurben en spuiten is dit geen topic meer.

Laat je ze gewoon in Uni stijl of wordt het Net City of New Net City?

Ik doe mijn eerste chop in oranje Net City stijl. Als ik binnenkort de mijne ge-chopped en ge-restyled heb post ik ook wel wat pics. :) Ben benieuwd.

Ik weet nog niet Henk, maar ik denk zelf de NNC stijl en wie weet wel een eigen stijl á la Astro ( die nog steeds niet af is ) Ik ben alleen bang dat ik ze straks te vet vind en ze niet weg wil doen hehehe...

Ik ben ook benieuwd naar jou project, hou ons op de hoogte!

Deze topic kan idd op slot, zal binnekort een andere openen met de kasten als ze aantoonbaar zijn ;)
Locked