Ken goes Japan 2008 -edit 2010-

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Jul 24, 2010 15:10

Ik zal je zeker even contacteren voor die binnenlandse vluchten, thanks.
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Post by Kenshiro » Fri Sep 17, 2010 08:05

Ken, ben je uiteindelijk naar de fish market geweest? Ik hoorde van mijn japanse vrienden dat je daar op bepaalde tijd moeten komen en alleen maar beperkt aantal mensen toegang krijgen tot de fish market/veiling. Dit omdat er, uiteraard, waar een paar aso amerikanen irritant zaten te doen.

Note: I hate americans :D :D
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Sep 17, 2010 08:40

Ik ben nog nooit op de fish market geweest. Dat is zo'n uitstapje wat ik altijd heb bewaard om nog eens te doen en ik denk dat het dit jaar ervan gaat komen.

Planning is helemaal rond, binnenlandse vluchten zijn geboekt, Japan Rail Pass is binnen. Het feest kan beginnen. Nog 2 weken...
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Oct 07, 2010 14:26

Dinsdag aangekomen en `s avonds even door Shinjuku gewandeld en gegeten. Woensdagochtend richting Nikko gegaan waar we ook hebben overnacht. Was er nog nooit geweest en het kan dan ook van de lijst worden geschrapt. Leuk om even in te komen, niet zo onmisbaar als in veel boekjes wordt geschreven though. Vandaag teruggekomen uit Nikko, even bij Ueno uitgestapt voor het museum en vervolgens even door Akihabara gewandeld (wat is hier veel veranderd in 2 jaar!).

Morgen gaan we via Nagoya naar Gero, een plaats bekend om zijn onsen. De dag daarna is het bekende festival in Takayama. Een paar plaatsen en dingen die ik nog nooit heb gedaan dus ben erg benieuwd!
Post Reply