Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
almighty
Redneck wrote:whehehehe, hier hetzelfde, nadat we res.evil 5 uit hebben gespeeld en lichtelijk teleurgesteld waren omdat het gewoonweg niet eng was, ga ik ook met silent hill beginnen, homecoming bedoel je toch?
yup.
Deze game vindt ik een stuk beter als RE5 en heb deze game met erg veel plezier gespeeld.(ook helaas weer uitgespeeld

)
RE5 ziet er uiteraard wel beter uit.
-
Redneck
wauw, jij raast er ook doorheen, wat nu?
Streetfighter 4 masteren?
Ik zag de oproep van een nozomi lid die naarstig op zoek is naar een stick voor de xbox, maar die liggen hier toch gewoon in de gameshops? Ik wil er zelf ook nog eentje, speelt wel fijner.
-
Redneck
[quote="R-Type"]Homecoming is ook niet alles. Wel enger dan RE5 maar heeft een beat em up combat engine waardoor je alle monsters gewoon de tering kunt slaan.
Hmm, nou ja, als ie maar goed eng is, dan ben ik al tevreden. Dead space is ook een aanrader.
-
almighty
Redneck wrote:R-Type wrote:Homecoming is ook niet alles. Wel enger dan RE5 maar heeft een beat em up combat engine waardoor je alle monsters gewoon de tering kunt slaan.
Hmm, nou ja, als ie maar goed eng is, dan ben ik al tevreden. Dead space is ook een aanrader.
Dead space is ook een zeer goede game en ook zeker de moeite waard!
Sillent Hill is zeker creepy en er zitten erg gore stukjes in wat mij persoonlijk wel aanspreekt
Het stukje met de boormachine is echt bruut hehe

-
almighty
Redneck wrote:wauw, jij raast er ook doorheen, wat nu?
Streetfighter 4 masteren?
Spel al teveel gespeeld en ben eigenlijk wel klaar met SFIV (nu dan even), en ben nu begonnen met Tombraider Underworld. (wat me het bloed onder de nagels vandaan haalt)
Dit i.v.m de klote camera die niet altijd even fijn meewerkt
Ook schijnt Condemned 2: Bloodshot erg goed te zijn en deze is te bestellen voor 18 euro bij play-asia.
Krijg nog aardig wat leuke games binnen voor m'n 360

-
Redneck
condemned 2 krijgt van de critics niet al te beste reviews, maar ik vond het een topgame, wel snel uitgespeeld (1 lange middag), graphics zijn ook niet al te best, maar de formule zombies in vietnam is golden, speelt als een tiet ook en het is behoorlijk eng.
Underworld ben ik mee gestopt, weet eigenlijk niet meer waarom, best wel een goed spel, ik ben geloof ik 1 level na die kraken octopus ding.
-
R-Type
Ik vond Underworld heel erg goed. Hij is wel wat minder goed afgewerkt dan Legend, maar daarentegen is de game veel groter en moeilijker. Schurkt tegen de oudere TR's aan. Vond vooral die momenten waar je over de oceaan uitkijkt wel indrukwekkend.
Bloodshot heeft me nooit echt kunnen bekoren, terwijl ik het origineel een pareltje vond.