Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City
Gefeliciteerd man !
Het is dat je die aero hebt mee genomen, anders had ik het gedaan. De andere heb ik ook gezien bij Ronnie vandaag, en dat is ook een top exemplaar. Ik laat hem even schieten, heb mijn oog op iets anders laten vallen.
De aero lijkt me simpel genoeg uit elkaat te halen, maar de blast .... die ziet er knap zwaar uit.
Succes met alles en ff wat pica's als ze draaien
Het is dat je die aero hebt mee genomen, anders had ik het gedaan. De andere heb ik ook gezien bij Ronnie vandaag, en dat is ook een top exemplaar. Ik laat hem even schieten, heb mijn oog op iets anders laten vallen.
De aero lijkt me simpel genoeg uit elkaat te halen, maar de blast .... die ziet er knap zwaar uit.
Succes met alles en ff wat pica's als ze draaien

de Aero is kleiner, maar zeker niet licht; is helemaal van metaal terwijl de blast veel kunstof heeft...ik denk zelf dat de blast niet al te moeilijk is om uit elkaar te halen; ik haal denk ik alleen het cp eraf en de monitor eruit...dan moet die wel door de trapopening kunnen.
ben inderdaad wel happy met de aero, die andere was overigens ook in goede staat.
het begint zeker een kleine Sega familie te worden...
ben inderdaad wel happy met de aero, die andere was overigens ook in goede staat.
het begint zeker een kleine Sega familie te worden...
even snel wat research gedaan naar de aero: 26", waarvan 25" viewable, rotateble (maar geen draai mechanisme geloof ik), 15Khz only.
Maar wat voor merk monitor en chassis zit er nu in?
hier nog een link naar een owner's manual, maar je moet wel chinees kunnen lezen:
http://www.masto.ch/egret/pdf/aerocity_manual_j.pdf
Maar wat voor merk monitor en chassis zit er nu in?
hier nog een link naar een owner's manual, maar je moet wel chinees kunnen lezen:
http://www.masto.ch/egret/pdf/aerocity_manual_j.pdf
ruderudie wrote:Gefeliciteerd Rob, die gameroom zal er nu zeker wel komen. Heb je nu 3 cabs afgenomen of is dat de astro die je al had?
ja, moet er nu echt eens aan beginnen!

die astro is nog steeds diezelfde van Ronnie's eerste actie; ben er nog niet aan toe gekomen hem naar boven te sjouwen; moet ook nog ff ruimte maken in mijn gameroom.
Pickup B.Buis
Wederom een blij en tevreden (nieuw) Forum-lid, met een Sega Astro City.
Op de foto rechts Barry Buis, links John doe (misschien een Forum-lid in wording)

Op de foto rechts Barry Buis, links John doe (misschien een Forum-lid in wording)
ik zou er gewoon een kopen als ik jou was
een astro is het voordeligst en wat mij betreft 1 van de mooiere. elk moment als ik voorbij die cab loop moet ik even aan de sticks en knoppen zitten. ik krijg er een grote grijns van op mn gezicht
nu draait er nog mame op, maar wil waarschijnlijk op korte termijn de monitor tri-syncen voor een xbox 360 met street fighter iv!

een astro is het voordeligst en wat mij betreft 1 van de mooiere. elk moment als ik voorbij die cab loop moet ik even aan de sticks en knoppen zitten. ik krijg er een grote grijns van op mn gezicht

nu draait er nog mame op, maar wil waarschijnlijk op korte termijn de monitor tri-syncen voor een xbox 360 met street fighter iv!

De laatste....
De laatste cabinet (Sega Aero) is opgehaald.. het is nu stil en kaal hier
Op naar de volgende aktie .. (zie arcade topic)

Op naar de volgende aktie .. (zie arcade topic)