"Having a Blast"
Bumpje.
Ronnie, hoe is het me de lading? Vaart de boot nog steeds? Al voorbij Somalië?
Je kunt degenen die niet zo'n prachtige Aero van het Haagse team krijgen toch nog wel warm houden met een fotootje of zo?
By the way: je adverteerde met 1P panels, maar op de groepsfoto zie ik ook wat 2P panels. Maar ik neem aan dat je meer dan genoeg 1P cabs hebt, toch?
Ronnie, hoe is het me de lading? Vaart de boot nog steeds? Al voorbij Somalië?
Je kunt degenen die niet zo'n prachtige Aero van het Haagse team krijgen toch nog wel warm houden met een fotootje of zo?
By the way: je adverteerde met 1P panels, maar op de groepsfoto zie ik ook wat 2P panels. Maar ik neem aan dat je meer dan genoeg 1P cabs hebt, toch?
Vanmorgen bericht gehad dat hij misschien pas de 1e week mei in Nederland is.. KL##$te zooi !! , ik hoor a.s. dinsdag meer...
Maar ja , wat in het vat zit verzuurd niet moeten we maar denken.
Ik ben ook weer aan een nieuwe zending toe, ik ben bijna , op een 3-tal tables door mijn voorraad heen...
Ik heb ook nog niet meer foto's van de blasts, anders had ik ze zeker gepost...
Ja de meeste zijn 1 player, is ook even afwachten voor mij..
Heerlijk zo'n verassingscontainer ..
Maar ja , wat in het vat zit verzuurd niet moeten we maar denken.
Ik ben ook weer aan een nieuwe zending toe, ik ben bijna , op een 3-tal tables door mijn voorraad heen...
Ik heb ook nog niet meer foto's van de blasts, anders had ik ze zeker gepost...
Ja de meeste zijn 1 player, is ook even afwachten voor mij..
Heerlijk zo'n verassingscontainer ..

Ik heb deze Nozomi mensen voor een Blast op de lijst :
Marsman
Psykick
Pooyan (2)
Tek-9
Cageman
SD5K
Mathijss
Ik denk dat dit een mooie Nozomimeet kan worden als ze binnen zijn, ik weet dat Almighty, ElPancho en Goatboy ook van plan waren te komen en ik denk dat Ken en Beatmaster-P ook wel met Hasan meekomen toch ?
Llijkt me een goed plan om hier iets leuks van te maken , misschien wat eten / drinken na de tijd ??
Marsman
Psykick
Pooyan (2)
Tek-9
Cageman
SD5K
Mathijss
Ik denk dat dit een mooie Nozomimeet kan worden als ze binnen zijn, ik weet dat Almighty, ElPancho en Goatboy ook van plan waren te komen en ik denk dat Ken en Beatmaster-P ook wel met Hasan meekomen toch ?
Llijkt me een goed plan om hier iets leuks van te maken , misschien wat eten / drinken na de tijd ??
almighty wrote:dexx wrote:pooyan wrote:rklok wrote:... kun je een mooie presentatie geeven van die keybaordmania!!
Moeten we oordoppen meenemen?
wil je een klap?![]()
jij bent ook de lul, want nou ga je het proberen ook
als Pooyan gaat spelen neem ik zeker wat oordoppen mee
we kunnen dat nog proberen te AUTOTUNEN