We hebben elkaar al gevonden op Discord!Sp33dFr34k wrote: ↑Wed Feb 05, 2020 11:49Jammer dat je ook issues hebt, dat is wel heel iets anders als wat ik had. Doen je buttons het wel allemaal? Zie dat je inmiddels contact heb via discord, hoop dat ie kan helpen. Mijne is inmiddels retour en wacht op een nieuwe.

Ja ik heb ook issues, maar ergens verbaast me het niet ik had issues met eigenlijk alle distributies die ik heb geprobeerd. Al ging "Thingy" redelijk goed op de PI2JAMMA alleen de menu's zijn heel onvriendelijk.
Of ik een "faulty" PI heb is nog een interessante om uit te zoeken, al denk ik het niet.
Mijn vermoedde is dat de PI niet een correct RGB signaal uitstuurt volgens de "oldschool" norm, als je al van een norm kan spreken in die tijd.
Als ik het RGB signaal vergelijk op het scherm dat uit de PI komt of dat uit een Amiga, Neo Geo MVS, SNES, Arcade PCB komt is het nogal een verschil.
De PI geeft gewoon issues (het beeld loopt, het beeld stuitert, er zit een enorme offset in, het beeld golft, pixels die heen en weer gaan).
Ik ben heel benieuwd of de ARpiCADE wat men pretendeert dummy proof te zijn of dat ook zo is? -hij is in transit vanuit Australië-