Baki wrote: ↑Wed Sep 18, 2019 17:19
Maar die JVSPAC ondersteund alleen mame? Want dan geen Naomi en CPS3 volgens mij. Ik heb echt zero verstand van EMU. Ik heb altijd originele jamma en jvs boards/games gebruikt. Heb alleen vorig jaar e.e.a. weg moeten doen om funds vrij te maken.
Merk alleen dat ik weinig zin heb om dat geld weer uit te geven als dat helemaal niet nodig is. Zoveel speel ik er tegenwoordig niet meer op.

Vraag je af op je de originele games wilt behouden. Dan is die 9 euro oplossing net zo makkelijk en goedkoop en heb je JVS niet nodig.
Emulatoren werkt prima, maar is vaak wel wat werk om het goed te tweaken. Doch, als je het eenmaal goed hebt draaien, dan zie je het verschil niet meer.
En ja JVSPAC2 is wel getweaked op MAME keys. Maar de meeste frontends/emu's kun je ook configgen naar MAME keys. Dus is niet een enorme restrictie. Zal me ook niets verbazen dat je de key setting kunt wijzigen in de JVSPAC.
Ik ga m'n Vewlix (ook JVS) met een kleine PC omzetten naar alles-emu. Taito Type X1/2/3 is leuk, maar zijn uit eindelijk ook gewoon PC's.
Da's ook een mooie zeg! Stuk goedkoper dan een Naomi + Netdimm + PI.