WK Prediction
Ken wrote:Viel me trouwens op dat er nog nooit zo weinig werd gepost als tijdens het WK en nu Nederland eruit ligt zie ik opeens weer als vanouds overal mensen en posts opduiken
Fuck, you got me

Nee inderdaad, ik moet toegeven dat ik gegrepen was door het WK.. But I'm back

Trouwens Ken, als je nog bepaalde foto's erg mooi vind die je evt in een banner wilt moet je maar pm'en (ook na de contest

Ondanks de laffe 'overwinning' hebben ze naar mijn idee een goed toernooi gehad en in de wedstrijd zelf hadden ze net wat meer grip op de wedstrijd. Ook zijn ze eens echt leuk gaan voetballen door zelf het initiatief te nemen en niet zoals we altijd zeiden 'met 10 man verdedigen en counteren'. Ook vond ik het niet 'terecht' dat Duitsland zo ver kwam. Weliswaar hebben ze goed gespeeld dit toernooi, maar ze hadden wel heel veel mee. Makkelijke poule, Zweden die erg zwak speelde, scheidsrechters, thuispubliek ed. waardoor is liever Argentinie zo ver had zien komen. Ditzelfde kun je zeggen over Zuid Korea 4 jaar geleden, maar zij hebben toen wel Italie, Spanje en Portugal verslagen...
Uiteindelijk gunde ik het ze beiden wel en vond het niet erg als Duitsland won, maar ik was 100% voor Italie.
Uiteindelijk gunde ik het ze beiden wel en vond het niet erg als Duitsland won, maar ik was 100% voor Italie.
Zelf vond ik het nou ook niet echt een gedenkwaardig WK. Youri Mulder zei dat de organisatie een 8 verdiende maar in voetballend opzicht dit WK niet meer dan een 6 zou krijgen, en daar ben ik het eigenlijk totaal mee eens. Af en toe een verassing (Ghana, Australie, TNT) maar veel echt leuke wedstrijden waren er niet. Op naar het EK 2008 dan maar... 

Ken wrote:Mooi einde voor Keppeltje.
Terugkijkend een teleurstellend WK, doodgefloten door de scheidsrechters en weinig nieuwe gezichten of nieuwe dingen. Zidane, Ronaldinho, Henry, alle wereldsterren door het ijs gezakt. Ronaldo letterlijk...
Ik denk dat ze blij mogen zijn dat Ronaldo geen loopgraven in het veld achter heeft gelaten door de valpartijen met zijn vatsige lijf. Die scheidsen waren schoften, behalve de zuid amerikaanse (die floten dan ook op het laatst alles). Conservatieve kuttrainers hebben Robinho en Messi niet laten schitteren. Nederland heeft ook gefaald met Marco. Voetbal een 5, organisatie was puik (maar Duitsers en organiseren = altijd goed).
Ik kan niet wachten op de Eredivisie, ik heb nu al afkickverschijnselen.. geen voetbal nu :/
R-Type wrote:Ken wrote:Mooi einde voor Keppeltje.
Terugkijkend een teleurstellend WK, doodgefloten door de scheidsrechters en weinig nieuwe gezichten of nieuwe dingen. Zidane, Ronaldinho, Henry, alle wereldsterren door het ijs gezakt. Ronaldo letterlijk...
Ik denk dat ze blij mogen zijn dat Ronaldo geen loopgraven in het veld achter heeft gelaten door de valpartijen met zijn vatsige lijf. Die scheidsen waren schoften, behalve de zuid amerikaanse (die floten dan ook op het laatst alles). Conservatieve kuttrainers hebben Robinho en Messi niet laten schitteren. Nederland heeft ook gefaald met Marco. Voetbal een 5, organisatie was puik (maar Duitsers en organiseren = altijd goed).
Ik kan niet wachten op de Eredivisie, ik heb nu al afkickverschijnselen.. geen voetbal nu :/
Eredivisie vind ik niet bepaald interessant meer, vanaf dit seizoen ga ik me concentreren op de Spaanse competitie. Veel hoger niveau, leukere clubs en het voetbal zelf vind ik veel aantrekkelijker.
Ik vind de eredivisie heel erg onderschat. Het voetbal is aanvallend en ook tactisch van zeer hoog niveau (waar anders zag je altijd een verdediger eruitgaan voor een extra aanvaller?). Dit zie je ook vaak terug in Europa waar Nederlandse clubs nauwelijks overlopen worden door de steenrijke patserteams. PSV verslaat zo'n milan op pure tactiek, en AZ versloeg er ook een hoop, met nog niet eens lelijk voetbal. Ik heb wel eens Serie A wedstrijden gezien, waarbij ik echt in slaap viel.. In Engeland is het veel rousdouwen zonder nadenken (wel leuk oppertunistisch voetbal) en in Spanje is tactiek ver te zoeken, maar een wedstrijdje van Barcelona is vaak wel entertainment. In die competities zijn het ook maar paar clubs die het de moeite maken want van een Everton - Portsmouth en Osasuna - Zaragoza word ik niet warm.
Ik denk dat Nederlanders tactisch en qua inzicht de sterkste ter wereld zijn, gezien het materiaal dat we hebben. Je ziet het aan wat Hiddink allemaal neerzet, en wat Michels teweeg heeft gebracht. Ook halen veel topclubs Nederlanders voor in de technische staf..
Ik denk dat Nederlanders tactisch en qua inzicht de sterkste ter wereld zijn, gezien het materiaal dat we hebben. Je ziet het aan wat Hiddink allemaal neerzet, en wat Michels teweeg heeft gebracht. Ook halen veel topclubs Nederlanders voor in de technische staf..
Zidane heeft de gouden bal en over een paar dagen horen wij wat Materazi nu eindelijk heeft gezegd, ben benieuwd. speculaties zijn momenteel: je moeder is een hoer, je zus is een hoer en je bent een terrorist.
btw is het niet iedereen opgevallen dat materazzi tegenwoordig redelijk fair speelt?
btw is het niet iedereen opgevallen dat materazzi tegenwoordig redelijk fair speelt?
Keep on Dreaming
Jah dat vond ik ook, hij incasseerde veel meer dan dat ie uitdeelde. En scheidsen hebben hem best wel zwaar behandeld bijvoorbeeld tegen de Aussies maar ook die strafschop in de finale.
Ik denk dat ie op zijn flikker heeft gehad in de nationale ploeg, met al deze camera's en aandacht enzo kun je bijna niets flikken.
Ik denk dat ie op zijn flikker heeft gehad in de nationale ploeg, met al deze camera's en aandacht enzo kun je bijna niets flikken.
DAY wrote:Zidane heeft de gouden bal en over een paar dagen horen wij wat Materazi nu eindelijk heeft gezegd, ben benieuwd. speculaties zijn momenteel: je moeder is een hoer, je zus is een hoer en je bent een terrorist.
Als je zulke dingen tegen zo'n harde baas zegt verdien je eigenlijk een kogel ipv een kopstoot op/in je borst.

Dat heeft hij dus blijkbaar niet gezegd. Ik hoorde vandaag op de radio dat Materazzi tegen de Italiaanse medio verklaarde dat toen hij aan het shirt van Zidane trok die zei dat hij gewoon aan hem kon vragen als hij shirtje wilde ruilen lol. Toen heeft Materazzi hem wel beledigd maar niet iets met zijn moeder of over zijn afkomst. Hoe dan ook het is zonde dat zo'n sublieme speler als Zidane in zijn laatste wedstrijd, een WK finale nota bene, zich tot zoiets laat verleiden