ik heb mijn pc eens aan mn cabinet gehangen maar nu geeft die slecht beeld (signaal) , ik heb al van alles geprobeerd en kom er maar niet achter wat nu de problemen veroorzaakt.
er zit een 31hz arcademonitor in.
aangezien je tegenwoordig overal converters voor hebt, vroeg ik mij af of voor dit probleem ook iets te koop voor is. Heeft iemand (goede) ervaring?
hertz converter
Re: hertz converter
Een foto zegt meer dan 1000 woorden 
Een PC geeft een 31khz signaal. Als je een 31khz monitor hebt, moet deze het beeld gewoon kunnen weergeven (let wel, je kijkt niet naar een LCD. Een CRT krijg je met een PC niet zo scherp als een LCD).
Een aantal tips:
- Zet je PC op en resolutie van 640x480
- Als er een impedantieschakelaar op je remote board zit (klein pcbtje met knoppen waarmee je de monitor instelt), zet die eens om (er staat dan iets als '75 ohm/1k ohm' naast de schakelaar)
- Probeer een andere VGA kabel

Een PC geeft een 31khz signaal. Als je een 31khz monitor hebt, moet deze het beeld gewoon kunnen weergeven (let wel, je kijkt niet naar een LCD. Een CRT krijg je met een PC niet zo scherp als een LCD).
Een aantal tips:
- Zet je PC op en resolutie van 640x480
- Als er een impedantieschakelaar op je remote board zit (klein pcbtje met knoppen waarmee je de monitor instelt), zet die eens om (er staat dan iets als '75 ohm/1k ohm' naast de schakelaar)
- Probeer een andere VGA kabel