Ik heb sinds kort de beschikking over de juiste apparatuur en kan daarmee voor jullie de volgende services uitvoeren:
- CPS1 battery removal/de-suicide
- CPS2 battery removal/de-suicide (Phoenix indien beschikbaar)
- Sega System 16A/B FD1089/FD1094 de-suicide (soms Z80 nodig, soms MC68000 cpu)
- Sega System 18 de-suicide
- Eproms t/m 48-pins herschrijven cq. maskrom vervangen
- Unibios (free versie)
- Modden van bijv. TMNT, Simpsons, Sunset riders 2p/4p versie
- Regio wijzigen van bijv. EU naar Japan of USA van bepaalde games
- Toevoegingen updates (Hangtime -> Max Hangtime, DDPDOJ -> Black Label met versieselect etc.)
Dit alles tegen minimale kosten (postzegels, parts, eproms, indien defect, kleine vergoeding voor mijn arbeid.)
Heb je een defect of gesuicide bord, of eentje die niet door een ram test heenkomt, dan kan ik dit probleem 99.9% zeker oplossen.
Stuur een PM met je probleem, en ik laat je weten wat er exact moet gebeuren en evt. kostenopgave.
CPS1/2 Phoenix, System16/System18 de-suicide, EPROM's
CPS1/2 Phoenix, System16/System18 de-suicide, EPROM's
Last edited by Asure on Wed May 29, 2013 09:44, edited 3 times in total.

Re: CPS1/2 Phoenix, System16/System18 de-suicide, EPROM's
En een Final Fight met graphic glitches in de intro? Kan je zoiets misschien ook repareren?
Ik heb de pcb zelf nog niet in handen gehad, is nog onderweg.
Krijg ik bij een 100% werkend board.
Heb aantal foto's gekregen van gameplay en verder lijkt het allemaal prima in orde te zijn.

Ik heb de pcb zelf nog niet in handen gehad, is nog onderweg.
Krijg ik bij een 100% werkend board.
Heb aantal foto's gekregen van gameplay en verder lijkt het allemaal prima in orde te zijn.
Als je het bord binnen hebt, stuur dan even een PM met foto van het B board (met de eproms) en het C bordje.
Als dit puur alleen in de intro is, dan lijkt er een stuk data kapot uit één van de vier maskroms.
Een maskrom op dit bord kan ook door 4x27C010 worden vervangen, dus opties zat.
Als dit puur alleen in de intro is, dan lijkt er een stuk data kapot uit één van de vier maskroms.
Een maskrom op dit bord kan ook door 4x27C010 worden vervangen, dus opties zat.

Bedankt voor je technisch inzicht Asure. Ik zal foto's doorsturen zodra ik het bord heb ontvangen.