Hoi!
Zoals jullie weten, zijn wij ook maar mensen en wij maken net als iedereen weleens fouten. Zie je een fout, hetzij spelfouten of iets anders waar je je aan ergert, geef het dan door, dan zullen wij het veranderen!
Wai.
Fouten of opmerkingen
Fouten of opmerkingen
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Ik zal het dan maar hier plaatsen
De optie bestaat dus dat je bepaalde groepen kan permitteren dingen te doen of juist verbieden.
Dit staat in de ACP(Admin Control Panel) van phpBB, onderaan de pagina voor de Administrator.
Aangezien dit forum Engelstalig is geinstalleerd, zal ik het met Engelse termen doen
Je gaat de ACP binnen, en dan zie je aan de linkerkant een menu.
Ga naar Forum Admin, en dan naar Permissions.
Bekijk per forum wie wat wel en niet mag doen, en klaar is kees.
Naar mijn idee kan je het beste gasten alleen laten viewen, niet laten posten oid.
Succes alvast!

De optie bestaat dus dat je bepaalde groepen kan permitteren dingen te doen of juist verbieden.
Dit staat in de ACP(Admin Control Panel) van phpBB, onderaan de pagina voor de Administrator.
Aangezien dit forum Engelstalig is geinstalleerd, zal ik het met Engelse termen doen

Je gaat de ACP binnen, en dan zie je aan de linkerkant een menu.
Ga naar Forum Admin, en dan naar Permissions.
Bekijk per forum wie wat wel en niet mag doen, en klaar is kees.
Naar mijn idee kan je het beste gasten alleen laten viewen, niet laten posten oid.
Succes alvast!
Mildoe wrote:nog bedankt.
Ik had dit ideenforum later vandaag pas aangemaakt...weet niet hoe alles werkt aangezien Roy dit normaal doet...thanx
Roy Abbink toch?
Rano dus =D
Mn grote mede-Final Fantasy liefhebber

Maar ik zou als ik jou was gewoon ff rondkijken in die ACP hoe alles eruitziet, wat het doet en hoe het werkt, voor het geval Roy er niet is en je het zelf moet doen.
Ook handig voor als je nog een eigen board start, heb je meteen wat kennis.