Jig's Arcade | HOTD3 / Star Wars pinball
Re: Jig's Arcade | New Net City / HOTD3
Vette NNC Arno! Als ie klaar is kom ik em wel ophalen.
Wel jammer van de T5 sideart vindt ik. Was wel erg gaaf.

I can get used to this
Heb de ophef over NNC's nooit zo begrepen. Had altijd zoiets van, naomi met een ander scherm, so?
Maar damn. Een goede burnfree MS9 kan ik nog steeds erg waarderen, maar een tosh pf is toch wel een different league...

Het lijkt ook alsof het geluid ... anders is. Voller, scherper, zuiverder. Misschien wishfull thinking, maar net m'n normale naomi aan gehad en er lijkt toch wel een klein verschil in te zitten.

Heb de ophef over NNC's nooit zo begrepen. Had altijd zoiets van, naomi met een ander scherm, so?
Maar damn. Een goede burnfree MS9 kan ik nog steeds erg waarderen, maar een tosh pf is toch wel een different league...

Het lijkt ook alsof het geluid ... anders is. Voller, scherper, zuiverder. Misschien wishfull thinking, maar net m'n normale naomi aan gehad en er lijkt toch wel een klein verschil in te zitten.
- Beatmaster-P
- Active Level:
hehehe
ik weet wat je doormaakt...
je wil zoiets delen maar op foto is dat mooie strakke beeld gewoon niet te capturen,
moet je in het eggie gewoon zien

je wil zoiets delen maar op foto is dat mooie strakke beeld gewoon niet te capturen,
OIIIIIIIO
Beatmaster-P wrote:je wil zoiets delen maar op foto is dat mooie strakke beeld gewoon niet te capturen,
Zet de juup maar vast buiten in de kou, Jiggy.. ik moet straks nog drankrekeningen bij je gaan betalen op deze manier

Yup, Eindelijk iemand die het ook kan bevestigen dat de NNC + Tosh PF de holy grail van de CRT cabs is.
En dan heb je 15K JAMMA nog geeneens gezien, Toch? In die cab van jou zit ook nog eens een bruute Lindbergh voeding twv 300 piek.
Hoop zelf ooit nog 's op een 2e NNC.

Hoop zelf ooit nog 's op een 2e NNC.

Ik wil er ook nog wel een paar, dit is het wel hoor kwa CRT based cabs denk ik. Maargoed, pricey, echter je krijgt wel waar voor je geld zeg.
Zit ook al wel te denken aan een Lindbergh Universal cab, dat lijkt me ook een hele gave cab (heb daar meer mee dan een Vewlix),maar nog nooit in het echie gezien.
15K heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, zal dat eens proberen aanstaand weekend.
Ik probeer wat uit te vinden wat nou verder het verschil is tussen een normale naomi en een net city behalve t scherm en de art (ik vind de art alleen al de moeite waard, zo mooi met dat chroom erin verwerkt), de speakers lijken beter.
Had jij al meer ontdekt?
Zit ook al wel te denken aan een Lindbergh Universal cab, dat lijkt me ook een hele gave cab (heb daar meer mee dan een Vewlix),maar nog nooit in het echie gezien.
15K heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, zal dat eens proberen aanstaand weekend.
Ik probeer wat uit te vinden wat nou verder het verschil is tussen een normale naomi en een net city behalve t scherm en de art (ik vind de art alleen al de moeite waard, zo mooi met dat chroom erin verwerkt), de speakers lijken beter.
Had jij al meer ontdekt?
Jiggy,
gefeliciteerd met je aankoop. Wat een nette cab.
gefeliciteerd met je aankoop. Wat een nette cab.
De NNC heeft naast de gewone amp ook nog een Capcom Q-sound amp. Althans het lijkt erop. Zit achter de schakelaar aan de voorkant. Geluid is inderdaad erg goed vergeleken bij EU Naomi's en JP Blast City's. Bouwkwaliteit en afwerking is ook zoveel netter / duurder bij Japanse NNC's. Als je voor een Lindbergh gaat neem dan wel de Japanse sitdown versie.
Kan je toch nog de Hi-Score halen op een Daytona.

Veel plezier ermee man! 

- Beatmaster-P
- Active Level:
Vet, blijft de topper van alle MK' s!!!!
ziet er good as new uit trwns!
Blood & Gore rules!
ziet er good as new uit trwns!
Blood & Gore rules!
OIIIIIIIO
Bier+MK2=win 

- Beatmaster-P
- Active Level:
jiggymf wrote:Bier+MK2=win
Beer VS MK2.... Beer Wins! Flawless Victory
OIIIIIIIO
Beatmaster-P wrote:jiggymf wrote:Bier+MK2=win
+1
Psykick wrote:Beatmaster-P wrote:jiggymf wrote:Bier+MK2=win
+1
+2

Gezien de beperkte tijd die ik momenteel en de komende weken heb niet veel updates meer geplaatst. Maar ik heb sindskort ook een Flipperkast, en dat bevalt me prima, vind het stiekem een stuk leuker dan ik verwacht had
Hoop ik de toekomst ook nog eens een DE Star Wars, en Sega Star Wars Trilogy te scoren, als er een mooie binnenkomt een keer, dat zijn eigenlijk de flippers die me voor mij leuk lijken. Maar voorlopig deze maar even helemaal grijs spelen
Kast in prima staat, geen defecten. Moet m nog een mooi plekje geven maar dat komt goed de komende weken.
Hopelijk binnenkort tijd om de kast van DLX op te halen die al 3 jaar op me staat te wachten. *zucht*
Excuus voor slechte kwali iphone foto's, maar you get the picture.

Hoop ik de toekomst ook nog eens een DE Star Wars, en Sega Star Wars Trilogy te scoren, als er een mooie binnenkomt een keer, dat zijn eigenlijk de flippers die me voor mij leuk lijken. Maar voorlopig deze maar even helemaal grijs spelen

Kast in prima staat, geen defecten. Moet m nog een mooi plekje geven maar dat komt goed de komende weken.
Hopelijk binnenkort tijd om de kast van DLX op te halen die al 3 jaar op me staat te wachten. *zucht*
Excuus voor slechte kwali iphone foto's, maar you get the picture.

Vette shit Arno! Speel ze 

Lachen! Is dat nou een autootje oid onder het speelveld?
Cageman wrote:Lachen! Is dat nou een autootje oid onder het speelveld?
ja, dat is een bonusspel, daar komt t balletje in en daar zit een flipper en dan moet je de auto kapot beuken (net als in de game)