Ze zien er vrij goed uit, art is vrij goed (alleen op de beide stoelen een stukje decal weg, er missen wat kleine dingen zoals een paar dopjes die op de seats horen, wat peuken-burn op die plaat boven t stuur, dat soort meuk). Maar al met al zijn ze zeker netjes. Monitoren zijn erg goed, controls doen het goed, Force feedback doet het goed en is lekker krachtig, shifters werken.
De ene kast heeft problemen met de speakers in de stoel (allicht draaidje los, BGM geeft ook geen enkel effect in het service menu), bij de andere zit er een kraak in de speakers in de stoel (vooral bij een bas, dus speakers kaduuk).
Alleen vrij vuil en veel stof ^^ dus ik ga ze zo even zoals de belgen het zouden zeggen 'proper' maken

Daarna uitzoeken hoe ik ze beiden op Single krijg (desnoods allebei de mobo's even in de linker kast om ze op Single te zetten).
Dan kijken of ik iets aan de defectjes kan doen, en dan uitzoeken wat we gaan missen als we de kasten splitsen (voorlopig mist de rechtse kast in dat geval een PSU, aangezien die hem toch van de linker blijkt te pakken, er zit wel ruimte voor een eigen psu, tevens moeten we voor de kast die de coin tower niet krijgt een credit boardje fixen).