----------
- 
				goatboy

Dank je allemaal!  
MMP heeft inderdaad ook een rank systeem maar is beter te controleren dan voorgaande Yagawa games heb ik gelezen. De game kan al snel erg moeilijk worden bij de 2e boss. Bijna net als Ibara eigenlijk.
Ben nog maar net begonnen met MMP maar tis echt een super 'vette' game.
 Score systeem is één van de leukste tot nu toe en het speelt echt super strak. De gfx zijn echt absurd gewoon.

MMP heeft inderdaad ook een rank systeem maar is beter te controleren dan voorgaande Yagawa games heb ik gelezen. De game kan al snel erg moeilijk worden bij de 2e boss. Bijna net als Ibara eigenlijk.
Ben nog maar net begonnen met MMP maar tis echt een super 'vette' game.
Erg fraai allemaal Henk. Helemaal dat je voet bij stuk houdt en de pcbees haalt ipv de ports, heel erg otaku!
Erg benieuwd ook naar MMP. Voor mij wordt het ook de port of mss bij Ronnie een keer, mocht je besluiten MMP mee te nemen.
De volgende kit bij mij zal nog even moeten wachten. Ik vermaak me nog met die ik heb en *spoelt mond alvast* met de ports.
Akai Katana staat als enige arcade-aankoop in 2011 op de rol hier ......

Erg benieuwd ook naar MMP. Voor mij wordt het ook de port of mss bij Ronnie een keer, mocht je besluiten MMP mee te nemen.
De volgende kit bij mij zal nog even moeten wachten. Ik vermaak me nog met die ik heb en *spoelt mond alvast* met de ports.
Akai Katana staat als enige arcade-aankoop in 2011 op de rol hier ......
Team 15 kHz
						Blijft mooi om te zien die Sega Candy collectie van jou. Death Smiles lijkt me geweldig om te spelen op een Astro City, staat net als Mushihimesama ook nog op mijn wensenlijstje... Mag ik vragen hoe je hier redelijk aan kunt komen, ik zie ze namelijk af en toe op de forums voorbij komen maar dan wel tegen de hoofdprijs.

- 
				goatboy

Bedankt Onno! Speel inderdaad liever alleen de PCB als het effe mogelijk is. Wacht zelf nog even totdat ik Akai Katana als bare PCB kan scoren. Een kit vindt  je al op YHJ voor de helft van de nieuwprijs. Maar deze boards zijn toch wel schaars. Maar eerst DDP DFK 1.5 als volgende denk ik.
@Marsman:
Met een beetje zoeken en geduld kom je een heel eind op Yahoo Japan.
 Verder zijn de meeste PCB's duurder in Japan dan op de fora.

@Marsman:
Met een beetje zoeken en geduld kom je een heel eind op Yahoo Japan.
- 
				ne0

- 
				goatboy

Inderdaad, Akkanvader lijkt qua muziek, geluid en gfx erg op Parodius. Zeker een populair genre toendertijd in de jaren '90? De game is erg polished met super gameplay, een vette aanrader dus. Namco had ook zo'n soort game: 'Cosmo Gang The Video' en inmiddels al op Yahoo Gescored. 

Last edited by goatboy on Fri Jan 28, 2011 10:43, edited 1 time in total.

goatboy wrote:Inderdaad, Akkanvader lijkt qua muziek, geluid en gfx erg op Parodius. Zeker een populair genre toendertijd in de jaren '90? De game is erg polished met super playability en een vette aanrader. Namco had ook zo'n soort game: 'Cosmo Gang The Video' en inmiddels al op Yahoo Gescored.
goed bezig man
- 
				goatboy

- 
				goatboy

Re: Goatboy's Attic
----------

Last edited by goatboy on Thu Nov 08, 2012 09:26, edited 2 times in total.

Re: Goatboy's Attic
Kicken Henk, echt heel leuk lijkt me dat, dat BB.
Dibs als je ze ooit van de hand doet please.
Veel plezier er mee !

Dibs als je ze ooit van de hand doet please.
Veel plezier er mee !
Team 15 kHz