Ken wist toen niet precies of en wanneer de batterij was vervangen en aangezien ze maar ongeveer 5 jaar meegaan , ik de batterij functie wel wil behouden en ik 'm vandaag binnen kreeg maar gelijk aan de slag .
Klusje van niks en de batterij zat er binnen de minuut in .
De Varta leveren ze tegenwoordig alleen in 3 poot en lekken snel en een Camelion 2 poot is ook prima .

Board getest en voor het eerst in de Aero , na 2 minuten gamen allemaal strepen aan de linkerkant van het beeld ...verdomme maar de batterij kan het niet zijn want ik zette het board op freeplay en daar bleef ie op staan , ook na aan en uit zetten .
In de Cute dan maar en ...perfect zoals altijd , huh ?
Deurbel gaat , doe open en mijn Tatsujin Oh ( Truxton 2 ) is eindelijk hier , rejoice .

Gelijk in de Aero en ......al direct flikkeringen door het beeld .
In de Cute en... weer perfect .
Probleem met de Aero dus , de boards die ik al in de Aero heb gehad zoals Dodonpachi , Viper Phase 1 nv , Mushi , Donpachi opniew er in en ...allemaal werken ze nog perfect

Multimeter maar eens gepakt en de voltlijnen doormeten .
12 V = 12.01 V perfect
-5 volt =-5.04 V perfect
5 V = 5.24 V Holy shit , veel te hoog !
Uitgezocht waar de pot zat , die zit dus aan de zijkant naar de coin deur , 4 schroefjes los en iets terug gezet , staat nu op 5.04 en alle boards werken gelukkig naar behoren .
De Cute stond al op 5.04 , daar had ik hem verdomme zelf verleden jaar op gezet .
Dit kan je borden , geld en je gemoedsrust kosten .
Moraal van het verhaal , meet je 5 volt lijn , een keer is al genoeg .